رویکرد هر سه رهبر در بازگشت سرمایه اجتماعی موثر است. برخی از بازدیدهای سایت به دلیل عدم حضور در بین مردم انتقاد می کنند.

ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782330

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: رویکرد امروز هر سه رئیس قوه قضائیه در بازگشت این سرمایه اجتماعی ناشی از اعتماد مردم و در نتیجه عملکرد آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور و نوع رفتار و واکنش رئیس قوه قضائیه «همچنین عملکرد رئیس مجلس بر جامعه تأثیر می گذارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با صاحب نیوز، با اشاره به سفرهای سرزده سران سه قوه گفت: این بازدیدها کاملا مفید است و هزینه ها را نیز کاهش می دهد، زیرا اگر بخواهید هماهنگی و ادامه سفر را داشته باشید، می توانید به آن سفر کنید. مستلزم یکسری تدابیر است «آنچه در مورد مسائل امنیتی و غیره باید پیش بینی و ارزیابی شود و همچنین ترتیبات، این موارد خود هزینه های خود را در بر می گیرد.

نماینده مردم شاهین شهر میمه و برخوار ادامه داد: اما اگر بدون اطلاع قبلی وارد منطقه ای شوند باعث کاهش هزینه ها و افزایش اعتماد عمومی و نوعی پیشگیری از حوادث ناگوار و همچنین فراهم شدن شرایط می شود. اطمینان حاصل کنید که سران کنونی دولت فعلی را ترک نکنند و به موقع کار خود را انجام دهند.

* برخی از جریان ها به دلیل اینکه از خود بازدیدهای میدانی نیست، از بازدیدها انتقاد می کنند

وی تاکید کرد: این کارها کاملا درست و منطقی است و چون برخی از افراد و جریان ها، افرادی که به آنها رای داده اند، این کارها را انجام نداده و در بین مردم نبوده اند، پیشنهاد می کنند که کارها پوپولیستی است، بنابراین برای هیچکس اهمیتی ندارد. برای کارشان نسبت به گذشته. «نپذیر.

* رویکرد هر سه رهبر در بازگشت سرمایه اجتماعی موثر است

حاجی گفت: رویکرد امروز هر سه رئیس قوه قضائیه در بازگشت این سرمایه اجتماعی ناشی از اعتماد مردم موثر است و بنابراین هم عملکرد آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور و هم رفتار و عکس العمل رئیس قوه قضائیه. شما فکر می کنید میزگردها و جلساتی را انجام می دهد که رئیس صنعت تا به حال ندیده است و همچنین اقداماتی که رئیس مجلس انجام می دهد و این جلساتی است که او انجام می دهد، گویی فراموش نمی کنیم که رئیس جمهور یک بار. وی از دیدار ماهانه با دیگر سران قوا خودداری کرد، اما امروز به ابتکار آقای رئیسی و سران سایر قوا هر هفته این اتفاق می افتد که نشان از عزم هر سه قوه برای هماهنگی هر چه بیشتر است. و خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهید.

حاجی گفت: مردم نیز باید مطمئن باشند که این نوع حضور غیرمنتظره مربوط به زمان خاصی نیست و جزء مرام و نوع روش این بزرگان است.

وی تاکید کرد: حضور نمایندگان مجلس و سایر مدیران در بین مردم موثر است و به نظرم بسیار ضروری است و در فرصتی که داشته باشم حتما این کار را انجام خواهم داد.

حاجی با اشاره به خشکی زاینده رود گفت: تا جایی که من اطلاع دارم دولت بالاخره به این واقعیت پی برده است که باید به این موضوع به عنوان یک موضوع ملی و حتی نمایندگان سایر استان ها به ویژه در مرز استان اصفهان نگاه کند. بنابراین متوجه شدند که ادامه این وضعیت در زاینده رود مایه نگرانی همه است و معتقدم برای همه نگرانی وجود دارد.

حاجی تاکید کرد: دولت باید ستاد احیای زاینده رود را تشکیل دهد و از طرق مختلف برای احیای زاینده رود تلاش کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید