به نشان دادن بازدیدهای سرزده ادامه دهید روز جدید

به نشان دادن بازدیدهای سرزده ادامه دهید

روز جدید : شاید یکی از مهم ترین کارهایی که سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور جدید انجام داده است، بازدید از مکان های مختلف و دادن وعده های مختلف باشد. رئیسی از زمان روی کار آمدن خود تلاش کرده است که بازدیدهای سرزده و سفرهای کشوری زیادی داشته باشد. تاکنون در این چند ماه، هر مکانی که مورد توجه فعالان فضای مجازی بوده، پس از واکنش های متعدد، خیلی زود به آنجا رفته است. اما این رفتار با انتقادات زیادی مواجه شده است. حتی حامیان اصلی رئیس جمهور نیز از وی انتقاد کرده اند و اخیراً بسیاری از اصولگرایان تاکید کرده اند که این سفرها تنها راه حل مشکلات نیست و کشور در شرایطی قرار دارد که باید تصمیمات مهمی اتخاذ شود.

چند روز پیش که حمله سایبری به سامانه توزیع سوخت کشور انجام شد، رئیس در اقدامی دیگر در پمپ بنزین حاضر شد و از روند سوخت گیری خودروهای مردم بازدید کرد. اقدام او طنز مردم را برانگیخت. بسیاری رفتار رئیس را صرفاً خودنمایی و ناکارآمد می دانستند، زیرا آنچه در این حادثه آسیب دید، زیرساخت ارتباطی سیستم توزیع سوخت بود.

در حال حاضر اما رئیسی و اطرافیانش با وجود انتقادات متعدد نشان داده اند که قصد تغییر رفتار خود را ندارند. چون دیروز رئیس یک ملاقات و سفر ناگهانی داشت. وی روز جمعه برای بررسی وضعیت زلزله زدگان شهرستان اندیکا به صورت سرزده وارد استان نیازمندترین مناطق خوزستان شد. سید ابراهیم رئیسی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا گفت: وزیر کشور گزارش های لازم را در خصوص اقدامات انجام شده در مناطق زلزله زده اندیکا به من داده است و در حال پیگیری هستیم. مشکلات.

سردتر شدن روزها در درونم نگران کننده است و شاید شبی نبود که بدون فکر و نگرانی ایندیکا بخوابم. در روزهای آتی هوا سردتر می شود و این سوال مطرح می شود که مردم این منطقه با توجه به مشکلی که برای خانه هایشان به وجود آمده چه خواهند کرد؟ علیرغم اینکه آقای رضایی نیز به منطقه آمدند و من گزارش های ایشان را دریافت و بررسی کردم، اما هنوز استراحت نکرده ایم و آقای محبر تصمیم گرفتند در منطقه اندیکا حضور داشته باشند زیرا مسئله مردم و منازل آنها موضوع مهمی است. ببینیم مردم در منطقه زلزله زده چه فکری خواهند کرد.

آیا حضور رهبر در منطقه می تواند به تسریع رفع نگرانی ها کمک کند یا خیر؟ موضوعی که حتی اصولگرایان نیز نسبت به آن تردید دارند.

احمد کریمی اصفهانی، فعال سیاسی اصولگرا در گفت و گو با ایلنا، گفت: قول دادن و گفتن اینکه کارها انجام می شود قانونی است اما باید یک جدول زمانی داشته باشد. مثلا دو سه سال و غیره. طبیعتاً هر یک از این پروژه ها در صورت عدم اجرای به موقع، از مدار خارج می شوند. وی ادامه داد: بنابراین باید زمان اتمام و انقضای پروژه ها مشخص شود، پیگیری ها مستمر باشد و مرکزی در ریاست جمهوری ایجاد شود تا بر مصوبات سفرهای استانی چه در استان و چه در سراسر کشور نظارت داشته باشد. این اظهارات نشان می دهد که بسیاری از اصولگرایان نیز نگران وعده های بدون پشتوانه سفرهای استانی هستند که محمدرضا باهنر حتی به این موضوع اشاره کرد، باید دید رئیس جمهور تا چه اندازه این هشدارها را جدی خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید