رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا و غرب، سیاست زمین‌سوخته را در غزه اجرا می‌کند

خالد مشعل، رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین سه‌شنبه شب گفت که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا و غرب سیاست زمین‌سوخته را در غزه اجرا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری موج، خالد مشعل افزود: مسئولیت ما این است که خشمگین شویم و برای حمایت از الاقصی و مردم فلسطین به میدان‌ها و خیابان‌های کشورهای عربی و اسلامی بیاییم.

وی خطاب به مردم کشورهای عربی و اسلامی، گفت: برادران شما این طوفان را به‌وجود آوردند و غرور اشغالگران را با پیروزی مسجدالاقصی به خاک مالیدند.

رئیس حماس افزود: من کشورهای اطراف فلسطین، اردن، سوریه، لبنان، مصر و همه مردمشان را خطاب می‌کنم که وظیفه شما بزرگ‌تر است، زیرا شما نزدیک‌ترین به فلسطین  و در سایه مکان قدسی هستید که کانون آن بیت‌المقدس و الاقصی است.

مشعل در پایان گفت که ما خواهان برپایی یک کارزار سیاسی از طرف مردم، رهبران و سران کشورها در همه محافل برای توقف جنایت صهیونیست‌ها و حمایت از الاقصی و فلسطین هستیم.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه‌جانبه و بی‌نظیری با نام «طوفان‌الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید