عملیات ظالمانه رژیم صهیونیستی ادامه ندارد/سفر بایدن به فلسطین; دموکرات ها به اسرائیل چراغ سبز می دهند


ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: 1401/05/18
کد خبر: 1888723

سیدمحمدرضا موسوی زاده گفت: حمله وحشیانه و کور رژیم صهیونیستی به غزه در روزهای اخیر را می توان به عنوان چراغ سبز دموکرات های آمریکایی پس از سفر بایدن به منطقه مورد تحلیل قرار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمدرضا موسوی زاده مسئول بسیج رسانه استان البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: حمله وحشیانه و کور رژیم صهیونیستی به غزه در روزهای اخیر را می توان چراغ سبز دموکرات های کثیف آمریکا پس از آن تحلیل کرد. دیدار بایدن در منطقه.”

وی ادامه داد: این حمله وحشیانه که تاکنون منجر به شهادت بیش از 40 نفر و زخمی شدن تعداد زیادی از فلسطینی ها شده است.

موسوی زاده افزود: زمانی که رژیم کودک کش صهیونیستی برای انجام این عملیات انتخاب کرد بسیار قابل توجه است. این عملیات پس از سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به منطقه به ویژه سرزمین های اشغالی انجام شد و این می تواند راهبردی جمعی بین رژیم صهیونیستی و آمریکا در پیشبرد امور منطقه توسط این دو کشور باشد.

مسئول بسیج رسانه استان تصریح کرد: بدون شک در این زمینه تدبیری جمعی اندیشیدند و در همین چارچوب دست به این جنایت زدند.

وی گفت: نباید از این موضوع غافل شد که این جنایت علیه نوار غزه و مردم این منطقه در حالی صورت گرفت که رژیم صهیونیستی با بحران های سیاسی داخلی و به نوعی با بن بست سیاسی مواجه است.

موسوی زاده ادامه داد: رژیم صهیونیستی در جغرافیای فلسطین از جمله در قدس، کرانه باختری و نوار غزه خود را در محاصره یک محور مقاومت می بیند و طبیعتاً در چنین شرایطی برای برون سپاری بحران های داخلی که با آن مواجه است، می بیند. کاری انجام دهد، اقداماتی انجام دهد و در آن چارچوب میزان آمادگی را بسنجید و سطح هماهنگی گروه های مقاومت در فلسطین و منطقه را بسنجید.

رئیس بسیج رسانه افزود: نباید فراموش کرد که رژیم صهیونیستی در روابط بین الملل خود با برخی کشورها از جمله روسیه با مشکلات عدیده ای مواجه است و این رژیم فکر می کند پس از تاریک شدن روابط خود با روس ها این امکان برای مسکو وجود دارد. به زنجیره مقاومت کشورهای منطقه از جمله عراق، سوریه و یمن چراغ سبز نشان دهد و با این عملیات به نوعی آمادگی خود را اعلام کرد و همچنین همانطور که گفته شد میزان آمادگی مقاومت را محک زد. جنبش.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در حال حاضر توانایی جنگی شدید و طولانی مدت را حتی به قول خودش با یکی از ضعیف ترین یگان های جنبش مقاومت در منطقه (مقاومت فلسطین) با توجه به هدف و … ندارد. زمان و مکانی که او برای این حمله انتخاب کرد.

موسوی زاده گفت: با توجه به چالش های اخیر حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی در رابطه با میادین سوخت مشترک، این گزینه بیشتر به ذهنم خطور کرد که اگر بین حزب الله و رژیم صهیونیستی درگیری وجود داشته باشد اما این رژیم حمله کند، او انتخاب می کند. نوار غزه با توجه به اهداف اعلام شده، بتواند قدرت خود را بسنجید و واکنش جنبش مقاومت در منطقه را ارزیابی کند و همچنین قدرت عملیاتی زنجیره مقاومت در فلسطین را محک بزند.

رئیس بسیج رسانه افزود: در شرایط موجود، این عملیات رژیم صهیونیستی یک عملیات مستمر نخواهد بود و آنچه انجام شده هدفی موقتی است که پس از آن عقب نشینی می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جنبش مقاومت نیز باید به این عملیات پاسخ دهد چرا که می خواهد از نبرد اصلی برای مقابله با این رژیم دوری کند و توان خود را در عملیات اصلی مقابله با این رژیم قرار دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید