رکورد جدید تولید در پتروشیمی لردگان / رشد تولید 518 درصدی


ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878938

محسن محمودی مدیرعامل شرکت کود شیمیایی اوره لردگان از ثبت رکورد جدید و رشد 518 درصدی تولید این مجتمع در سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: این شرکت در سال آینده سودآوری مطلوبی را برای سهامداران و ذی نفعان فراهم می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن محمودی مدیرعامل شرکت کود شیمیایی اوره لردگان در گفتگو با جهانبین نیوز؛ وی درباره موفقیت این شرکت در تولید کودهای اوره در 3 ماهه اول سال 1401 گفت: امسال با توجه به شعار سال تولید; «بر اساس دانش، اشتغال‌زایی» همه تلاش‌ها، برنامه‌ها و اهداف مستقر در این شرکت به دستور رهبر معظم انقلاب عمل می‌کند و تولید را به حداکثر می‌رساند.

وی با اشاره به روند تولید مناسب در این مجتمع گفت: این مجتمع با تولید تجمعی 293 هزار و 462 تن اوره و آمونیاک در سه ماهه بهار سال 1401 نسبت به مدت مشابه سال قبل 518 درصد رشد تولید را به دست آورد.

مدیرعامل شرکت کود شیمیایی اوره لردگان ادامه داد: با تولید 61 هزار و 615 تن کود اوره در خردادماه، 874 درصد رشد این محصول در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شرکت به ثبت رسید که این رقم دیگر است. افتخار پتروشیمی لردگان .

محمود با بیان اینکه شرایط تولید مساعد بوده و اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است، افزود: پتروشیمی لردگان در سال آینده با پرداخت بدهی های این شرکت سود خوبی نصیب سهامداران و ذی نفعان خواهد کرد.

وی ثبت این نتیجه درخشان را حاصل تلاش و همدلی همه جهادگران پتروشیمی لردگان دانست و گفت: از تک تک آنها به گرمی فشار آورده و تشکر می کنم.

شرکت کود شیمیایی اوره لردگان یکی از زیرمجموعه های نفت با ظرفیت تولید سالانه 1073000 تن اوره و 677000 تن آمونیاک یکی از بزرگترین صادرکنندگان محصولات جامد در هلدینگ خلیج است.

گفتنی است پتروشیمی لردگان در راستای تعهدات اعلام شده اداره جهاد کشاورزی مبنی بر ارتقا و حمایت از بهبود نظام کشاورزی، ماهانه سهمیه اوره جهاد کشاورزی ارسال می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید