زائران حج در استان زنجان منتظر دریافت ویزا از عربستان هستند/ نمایندگان مجلس در انتخاب عوامل اجرایی کاروان حج زنجان شرکت نمی کنند.


ساعت: 12:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855292

مدیرکل زیارتی سازمان زیارت حجان گفت: شبهاتی که در برخی رسانه های استانی مبنی بر دخالت نمایندگان استان زنجان در انتخاب عوامل اجرایی حج امسال وجود دارد، بی مورد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم احدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اینکه تمامی زائران حج استان زنجان منتظر دریافت روادید از عربستان هستند، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در روز چهارشنبه (26 خرداد) همه زائران در یک روز عازم مدینه می شوند و دو پرواز از طریق فرودگاه زنجان انجام می دهند.

وی افزود: همه کاروان های استان زنجان مدینه سابق هستند و زائران پنج روز در مدینه می مانند و پنج روز دیگر عازم سرزمین وحی می شوند.

مدیرکل زیارتی سازمان زیارت استان زنجان با اشاره به انتخاب عوامل اجرایی در کاروان های استان زنجان که شامل مدیران و معاونین کاروان ها و سایر عوامل می شود، گفت: انتخاب شدند؛ این افراد انتخاب شدند. اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و نبود حج تمدید این مدیران به مدت دو سال و نهایتاً در سال 1401 اعزام شدند.

وی تاکید کرد: از این رو کارگزاران اعزامی به حج سال 1401 در بهمن ماه 98 انتخاب شدند که نمایندگان فعلی مجلس در آن زمان به دلیل عدم برگزاری انتخابات هنوز به استان زنجان انتخاب نشده بودند تا بتوانند وارد عمل شوند. «کارگزاران حج از امسال لذت ببرند.

احدی خاطرنشان کرد: شبهاتی که در برخی رسانه های استان مبنی بر دخالت نمایندگان استان زنجان در انتخاب عوامل اجرایی حج امسال وجود دارد بی مورد است.

وی گفت: مدیران کاروان 1401 حج استان زنجان آقایان علی اکبر نجفی مدیر کاروان 21003، اسماعیل چهل امیرانی با کد 21022، سلمان مکی با کد 21023 از زنجان و آقای بهروز بابای هستند. با کد 21016 از شهرستان ابهر هستند. هر مدیر کاروان، عوامل اجرایی خود را انتخاب کرده است و این عوامل همان عوامل انتخاب شده در سال 1388 هستند.

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان گفت: در سال 98 علاوه بر مدیران مذکور، 4 کاروان ران دیگر در استان حضور داشتند که امسال به دلیل کاهش ظرفیت اعزام زائران اعزام نشدند و این مدیران منتظر خواهند بود. ارسال در سال های آینده.”

این مسئول یادآور شد: امسال گروهی از استان زنجان برای مدیریت هتل الجوهر الصبغه وجود دارد که یکی از مدیران انتخابی در سال 98 نیز بود اما به دلیل گسترش تاج و عدم حضور، تمدید شد و امسال نادیده گرفته خواهد شد.

وی گفت: لیست کاروان ها به صورت عمومی در سامانه رزرواسیون حج به نشانی https://tamatoreserve.haj.ir/Cpanel/HajKarevanList.aspx قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید