زائران خارجی به مرز مهران مراجعه نکنند


ساعت: 12:33
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1894958

معاون هماهنگ کننده فرجه با اشاره به اینکه زائران خارجی به مرز مهران مراجعه نکنند، گفت: 64 گیت برای تسریع تردد در پایانه مهران راه اندازی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، سردار سرلشکر محمد شرفی روز یکشنبه در بازدید از مرز مهران اظهار داشت: برای تسهیل در تردد زائران 64 گیت فعال در مرز مهران طراحی شده و زائران عزیز می توانند از این گیت ها عبور کنند.

وی افزود: پلیس خدماتی جمهوری اسلامی ایران 100 درصد سکو را آماده کرده است تا زائران با آرامش و امنیت کامل و در کمترین زمان ممکن از مرزها عبور کرده و به زیارت اباعبدالله الحسین در کربلا بپیوندند. .

فرمانده قرارگاه اربعین فرج تصریح کرد: از مردم شریف ایران تقاضا داریم با توجه به اینکه در بین زائران قطعا افراد بزرگسال و یا خردسال وجود دارند به موضوع اختصاص زمان مناسب برای عزیمت توجه کنند. گرمای غالب در مرز و انتخاب زمان مناسب برای ترک

وی گفت: از چند روز پیش تا امروز و هر چه بیشتر می رویم رفته رفته بر حجم تردد زائران افزوده می شود و پلیس گذرنامه عملیات خود را از 2 گیت آغاز کرده و هم اکنون 30 گیت فعال داریم و آماده ارائه خدمات به زائران تا 64 دروازه.

وی با اشاره به موکب ها و کامیون هایی که در مهران حضور دارند و از پایانه به سمت مرز حرکت می کنند، گفت: چندین کیلومتر تردد در مسیر زائران داشتیم که با رایزنی و هماهنگی رفع شد.

سردار شرفی یادآور شد: زائران عزیزی که گذرنامه خود را دریافت نکرده اند می توانند از گذرنامه ویژه اربعین استفاده کنند و ظرف 48 ساعت برای آنها ارسال می شود و جای نگرانی نیست.

وی در پایان یادآور شد: زائرانی که اتباع ایرانی نیستند باید از مرز شلمچه عبور کنند و در این راستا پلیس تمام اقدامات لازم را برای تسهیل تردد زائران انجام داده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید