زائران غیرایرانی به مرزهای کشور مراجعه نکنند


ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896897

سرلشکر پاسدار حسین سلامی گفت: زائران غیرایرانی تا زمان اعلام لغو ممنوعیت تردد به زیارتگاه ها از سوی مقامات عراقی از بازدید از مرزهای شش گانه کشور خودداری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از مرز شلمچه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: متاسفانه به دلیل ممنوعیت عبور و مرور در این پایانه مرزی ازدحام جمعیت وجود دارد. زائران کشورهای دیگر در خاک عراق».

وی افزود: با تشکر از مسئولان عراقی که تمام تلاش خود را برای برگزاری این راهپیمایی باشکوه در ایام اربعین انجام دادند. از آنها می خواهیم اجازه دهند شهروندان غیرایرانی به زیارتگاه ها بروند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همچنین زائران غیرایرانی تا زمان اعلام لغو ممنوعیت تردد از سوی مقامات عراقی از تردد در مرزهای شش گانه کشور خودداری کنند زیرا امکان پذیر نخواهد بود. برای سفر آنها .

سرلشکر سلامی ادامه داد: مسئولان استانی و نیروی انتظامی در کنار مردم تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به زائران اربعین در موکب های مرزی شبانه روز به کار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: امنیت در مرزهای مهران، خسروی، تمرچین و باشماق با وجود ازدحام جمعیت برقرار است و تردد زائران ربعین حسینی(ع) در شش پایانه مرزی کشور روان گزارش شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید