زمانی 94 درصد اخبار جهان توسط صهیونیست ها تولید می شد


ساعت: 10:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889540

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه زمانی که اخبار جهان تنها توسط پنج خبرگزاری تولید می شد، مدیران هر پنج خبرگزاری صهیونیست یهودی بودند و بیش از 94 درصد اخبار را تولید می کردند، گفت: اهمیت و سختی کار با اخبار را نشان می دهد که روز به روز بر سختی کار در این زمینه نیز افزوده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در نشست خبری صبح امروز شنبه 31 مردادماه به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و خبر به تبیین و تبیین جایگاه حساس رسانه ها و نقش خبرنگاران در دستیابی به اهداف عالیه انقلاب اسلامی، صیانت از مسجدالحرام و جبهه مقاومت اسلامی با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت زینب (س) برگزار شد. اباعبدالله الحسین(ع)آ) و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای خبر، در سخنانی گفت: روز خبرنگار را گرامی می داریم که واقعا نقش اساسی در پوشش صحنه های نبرد و دفاع مقدس داشت.

وی افزود: مصادف شدن روز خبرنگار و روز عاشورای پیام آورده نکته مهم این است که اگر حضرت زینب(س)ج) بالاخره کربلا نبود، کربلا کربلاست، همت حضرت زینب سلام الله علیها و شرح دقیق و دقیق وقایع کربلا این حماسه ها را ماندگار کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت و نقش رسانه ها گفت: اخبار جهان زمانی تنها توسط پنج خبرگزاری تولید می شد که مدیران هر پنج خبرگزاری صهیونیست یهودی بودند و بیش از 94 خبر تولید کردند. درصد اخبار این نشان دهنده اهمیت کار و سختی کار خبری است که روز به روز بر سختی کار در این زمینه نیز افزوده شده است.

سرلشکر باقری گفت: آنچه امروز به عنوان جنگ شناختی که اکثریت جنگ است، در همین حوزه خبری شکل می گیرد. دانش است که باعث می شود افراد در عرصه های مختلف ظاهر شوند و در آن عرصه عمل کنند. علم همان چیزی است که باعث نابرابری در دو طرف جبهه می شود، طرفی که علم و اخلاق بهتری داشته باشد، هر چند قدرت کمتری داشته باشد، نتیجه بهتری می گیرد و پیروز می شود.

وی کار خبرنگاران را بسیار سخت، تخصصی و مستلزم دانش و مهارت بالا ارزیابی کرد و گفت: شما خبرنگاران با حداقل امکانات و تجهیزات کار بزرگی انجام داده اید، اما مهم این است که به هیچ وجه از وضعیت موجود راضی نباشید.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید