زمان تخلیه بار در زنجان کاهش یافت/ آمار تصادفات امسال کاهش یافت


ساعت: 15:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821563

رئیس پلیس راه زنجان در خصوص کاهش تردد در شهر زنجان گفت: ترافیک شهر زنجان نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته است اما همچنان ترافیک در شهر برقرار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرتضی محمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به ترافیک شهر زنجان گفت: در خصوص بازگشایی مدارس هیچ منعی برای تردد وسایل نقلیه در زنجان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تنها تردد تریلرها از میدان بسیج به سمت کمربندی شمالی ممنوع شد گفت: برای جلوگیری از افزایش تردد در کمربندی شمالی از ورود تریلرها به این محور جلوگیری می شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان گفت: تریلرهای حمل کالا و محل تخلیه این تریلرها در شهرهای اقماری است و باید در کمربند شمالی تردد کنند، باید مجوزهای لازم را کسب کنند.

وی در خصوص کاهش تردد در زنجان گفت: ترافیک شهر زنجان نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته است اما همچنان ترافیک در شهر وجود دارد.

محمدی با بیان اینکه در روزهای اخیر تخلیه ترافیک شهر زنجان تا ساعت 15 ادامه داشت، افزود: با اقدامات انجام شده تخلیه بار ترافیکی شهر زنجان با 45 دقیقه کاهش به ساعت 14:15 و 15 دقیقه رسید. .

وی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته تخلیه بار در شهر زنجان تا ساعت 8:10 دقیقه به طول انجامید، خاطرنشان کرد: تخلیه بار در شهر زنجان تا ساعت 7:45 دقیقه به 15 تا 20 دقیقه بامداد کاهش یافت. صبح.

رئیس پلیس راهور استان زنجان با بیان اینکه امروز تردد در تمامی محورهای زنجان به جز بلوار دانش و تقاطع پلیس در ساعت 7:45 صبح تخلیه شد، گفت: بار ترافیکی در بلوار دانش و تقاطع پلیس تا ساعت 8:10 صبح ادامه دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه از ابتدای سال تاکنون تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی توسط رانندگان و عابران پیاده در زنجان کاهش یافته است، گفت: رانندگان و عابران پیاده تا پایان سال از میزان تصادفات کاسته اند. از سال.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید