تولید ثروت در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی استان زنجان مورد توجه است/ تعداد زیاد تصادفات در زنجان نگران کننده است.


زمان: 5:30 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814347

استاندار زنجان گفت: اقدامات و برنامه های امسال برای عید و تعطیلات مانوری برای اجرای بهتر اقدامات در سال های آینده خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; محسن افشارچی امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات گردشگری گفت: موضوع سفر و گردشگری در تصویر کلان اقتصادی استان قرار دارد، بنابراین حساب ویژه ای برای گردشگری و میراث فرهنگی استان به عنوان یکی از بیشترین اولویت موضوعات گردشگری و میراث فرهنگی است.

وی با تاکید بر اینکه حرکت دستگاه ها در سال جاری مانور سال آینده خواهد بود، افزود: برنامه ریزی ها تا سال آینده در نظر گرفته شده است که چندین سایت ویژه گردشگری مانند سبزه میدان، گاوازنگ یا حومه زنجانرود راه اندازی شود. برای جذب گردشگر به این مکان ها، تیزر تبلیغاتی ملی برگزار می کنیم و زنجان میزبان مهربان را معرفی می کنیم.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه امسال پروژه هایی در زنجان وجود دارد و تاج تیز به طور کامل از بین نرفته است، تبلیغات گسترده ای برای جذب مهمان و گردشگر صورت نگرفت، گفت: اما در سال آینده قطعا در این زمینه تفاوت های زیادی خواهیم داشت و ما از گردشگری و میراث فرهنگی به طور خاص برای افزایش ثروت استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: امسال شخصا نظارت بر کمیته ها و دستگاه ها و سنجش عملکرد خواهم داشت بنابراین همه کمیته ها باید عملکرد خوبی داشته باشند چرا که بازدیدهای متفاوتی از مکان های مختلف خواهیم داشت.

افشارچس گفت: متأسفانه با توجه به اینکه زنجان در مسیر تبریز – تهران قرار دارد و رانندگی طولانی مدت به مقصد بین دو استان باعث خستگی رانندگان می شود، در نهایت بر افزایش تصادفات در زنجان تاثیر دارد و این نگران کننده است. با این حال از مجریان قانون می خواهیم نسبت به ایمنی سفر حساس باشند.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه هایی که اقدام به تهیه تیزر و تبلیغ می کنند، وظیفه ارتقای ایمنی و رانندگی ایمن را بر عهده دارند، گفت: همه دستگاه ها باید کار و اقدامات خود را به نحو احسن انجام دهند زیرا کوچکترین نقصی در ارائه خدمات قابل قبول وجود دارد. اینطور نیست. بنابراین اگر قرار است زیباسازی شهر صورت گیرد، باید این کارها به نحو مطلوب و با نهایت دقت و وظیفه انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید