رویکرد وزارت میراث فرهنگی و گردشگری بر حوزه اشتغال زایی متمرکز است


ساعت: 13:58
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837230

واحدی گفت: با توجه به توانمندی های کشور و در استان خراسان جنوبی به ترتیب رویکرد وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سال جاری با توجه به شعار سال، ایجاد اشتغال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تحول خوبی در مدیریت میراث فرهنگی ایجاد شده است. صنایع دستی و گردشگری. در حومه شهر است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: محل کار.

وی با اشاره به اینکه در دولت آقای رئیسی و با حضور آقای ضرغامی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری موفقیت هایی حاصل شده است، مقام معظم رهبری تاکید کردند که این امر بسیار مهم است.

واحدی ادامه داد: با توجه به توانمندی های کشور و در این استان رویکرد وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سال جاری با توجه به شعار سال ایجاد اشتغال است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خاطرنشان کرد: استان خراسان جنوبی یکی از غنی ترین مناطق در حوزه میراث میراثی است و می تواند در این زمینه در گردشگری بسیار حائز اهمیت باشد. جاذبه بیابانی

وی افزود: امیدواریم با همکاری و هماهنگی بتوانیم شاهد رونق گردشگری و صنایع دستی در خراسان جنوبی باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید