زمان مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است

مشاور فرمانده کل قوا در امور ارتش:

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه قدرت دفاعی ایران نشات گرفته از مردم و فرمانده معظم کل قوا است، به ایران اجازه می دهد تا از استقلال و آزادی خود در برابر تهدیدات و تجاوزات خارجی در دو قرن اخیر محافظت کند.


به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ امیر حاتمی در سخنرانی خود در دانشگاه افسری امام علی (ع) تاریخ طولانی تهدیدات و تجاوزات خارجی ایران را روشن کرد.

وی گفت: در طول 200 سال گذشته حدود دو سوم از خاک این کشور به دلیل دخالت بیگانگان و بی تفاوتی و بی لیاقتی شاهان و نداشتن قدرت دفاع از منافع ملی از بین رفته است.

حاتمی نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران را در حفاظت از تمامیت ارضی و قدرت دفاعی و بازدارندگی بومی ایران که مرهون رهنمودها و رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا و اراده فرماندهی معظم کل قوا دانسته است، برشمرد.

وی افزود: این قدرت ایران را قادر ساخته است که استقلال، آزادی و جمهوری خود را حفظ کند.

وزیر سابق دفاع در ادامه به تهاجم اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین پرداخت.

وی خاطرنشان کرد که رژیم از “بمب های ممنوعه، سنگین و فسفری” در منازل مردم، بیمارستان ها، اماکن عمومی و تمامی زیرساخت های حیاتی و غیرنظامی و همچنین اماکن مذهبی و آیینی استفاده می کند تا از “سقوط جبران ناپذیر حیثیت و منزلت جعلی وی جلوگیری کند.” روحیه مردم، به ویژه سربازانش».

حاتمی در ادامه سکوت جامعه جهانی در برابر این جنایت بزرگ انسانی را محکوم کرد و گفت که این «نمونه ای از نسل کشی» است که «نشان داده است که بسیاری از معاهدات بین المللی و منشور ملل متحد اعتبار، هویت و هویت خود را از دست داده اند. اثربخشی.”

وی از افکار عمومی جهانی، وجدان‌های بیدار و ملت‌های آزادی‌خواه خواست تا با اعتراض به این “جنایت ننگین” رژیم صهیونیستی، رفتار و استانداردهای دوگانه جوامع جهانی و بین‌المللی را زیر سوال ببرند.


آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید