زمان پرداخت اولین اصلاحیه همسان سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد

زمان پرداخت اولین اصلاحیه همسان سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد

علی نصیری گفت: در سه ماه گذشته موضوع اصلاح همسان سازی بازنشستگان فولاد که دغدغه اصلی این بستگان از 18 ماه گذشته بوده، در تیم مدیریتی جدید صندوق مطرح و به آن رسیدگی شده است.

وی ادامه داد: بدین ترتیب با مساعدت مدیرعامل صندوق مرحله اول پرداخت مطالبات مستمری بگیران از محل همسان سازی با حقوق فروردین ماه در پایان این ماه به حساب مستمری بگیران محترم واریز شد. و برای بازنشستگان در روز پنجشنبه (فردا) قابل برداشت است.

نصیری گفت: اولین پرداخت تعدیل براساس تعدیل سال 1378 با افزایش 1400 درصدی و علیرغم افزایش 10 درصدی در سال 1411 است که افزایش سالانه 10 درصدی مستمری ها مشمول این پرداخت نمی شود. هنوز از سوی دولت اعلام نشده است و ظرف یک هفته پس از اعلام دولت به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

معاون مالی و منابع انسانی صندوق بازنشستگی فولاد با بیان اینکه مدیران این صندوق مصمم هستند تا دو سال آینده الزامات اصلاح همسان سازی را تسویه کنند، گفت: خداوند این سفر دو ساله را به خیر کند.

وی افزود: بحمدالله و با تاکید ویژه مدیر عامل محترم و تلاش همه همکاران در آخرین روز فروردین ماه سال جاری شاهد پرداخت اولین قسمت از مطالبات جبرانی بوده ایم.

نصیری گفت: از مجموع 20 گروهی که بر اساس مصوبه هیئت دولت قبل، همسان سازی در سقف رشد کشوری لحاظ شده است، گروه های زیر 15 سال از تغییر همسان سازی سود بیشتری خواهند برد، زیرا در واقع اگر یک گروه در تساوی 99 قرار گرفت، اکنون در تصحیح همبستگی فقط ما تفاوت را دریافت می کنیم.

وی با اشاره به تاکید مدیرعامل صندوق مبنی بر عدم اتخاذ چنین تصمیماتی در غیاب بازنشستگان و داخل سالن، افزود: جمع بندی و تصویب شد.

نصیری گفت: در پایان از حمایت و همراهی بازنشستگان محترم و توجه ویژه جناب آقای دکتر عامریان مدیرعامل صندوق، معاون فنی و بهره برداری و همکاران، مدیران میانی و کارشناسانی که در این امر مشارکت داشتند صمیمانه تشکر می کنم. اجرای این اقدام بزرگ.»

دیدگاهتان را بنویسید