پرداخت معوقات همسان سازی حقوق بازنشستگان تا پایان سال

پرداخت معوقات همسان سازی حقوق بازنشستگان تا پایان سال

دبیر اجرایی خانه کار قزوین از وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خواست تا زمان اجرای 25 درصد باقیمانده همسان سازی حقوق مستمری بگیران کارگری را مشخص کنند و بیان کرد که چرا مستمری بگیران کارگری باید در این خصوص اقدام کنند. ضمن درخواست برای وصول مطالبات خود افزود: در حالی که مستمری بگیران از دو سال پیش تاکنون منتظر پرداخت 25 درصد باقیمانده معادل سازی دستمزد مستمری بگیران خود هستند که از ابتدای هر سال برای جبران تورم و تورم اعمال می شود. قیمت های بالا.

کریمی با بیان اینکه زمانی که یکسان سازی حقوق بازنشستگان اجرا می شود، مابه التفاوت آن باید از ابتدای سال پرداخت شود، گفت: بنابراین ما مستمری بگیران منتظر اجرای قانون هستیم تا پاسخگوی مستمری بگیرانی باشیم که بدرقه می کنند. تعادل نصاب آنها درخواست آنها این است که زمان دقیق اجرای بقیه اقتباس را مشخص کنند.

این فعال کارگری با بیان اینکه اعمال کامل تناسب و پرداخت معوقات حق قانونی مستمری بگیران است، گفت: این 25 درصد جدا از حقوق کارگران است و سازمان نباید 25 درصد باقیمانده تناسب را با این تحلیل که یکبار پرداخت کرد از دست ندهد. افزایش یافته اند.

با توجه به او؛ با تورم امروز، دستمزدها کفاف هزینه های زندگی را نمی دهد. اکثر کالاهای اساسی چندین برابر شده است. در چنین شرایطی عادلانه نیست که کارگران بازنشسته به دنبال افزایش حداقلی دستمزد خود باشند.

کریمی تاکید کرد: مهمترین خواسته فعلی مستمری بگیران خروج از بلاتکلیفی است چرا که اجرای ۲۵ درصد باقی مانده همسان سازی حق مسلم بازنشستگان است.

دیدگاهتان را بنویسید