زن، زندگی و آزادی زیر سایه سلیمانی

ساعت: 10:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921696

زنان و دختران بشریت زیر سایه سلیمانی پناه گرفتند. زنان ترکمن آمرلی عراق شهادت می دهند، زنان زندانی در کرمانج سنجار به آزادی ارتش سلیمانی شهادت می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ما به زعم زمان خودمان همه حقوق بشر غرب را دیدیم، با برده فروشی زنان در بازار داعش چه کرد، در برابر بزرگترین جنایات تاریخ بشر، ناتو، با همه ادعاهایش چه سکوت کرد، فقط پشیمان شد و گفت نماز می خواند!

بعداً متوجه شدیم که چه اشتباهی فکر می‌کردیم که منتظر کمک زنان از آمریکا بودیم.

درخواست کمک از پدرخوانده های خودخوانده داعش یک کلاهبرداری تلخ و مکرر است.

در یک سیستم لیبرالی انجام هر جنایتی برای گرفتن منفعت و منفعت منطقی تلقی می شود حتی ژاپن که با تفکر لیبرال ساخته شده است برای تسریع داعش به تویوتا سفر هدیه می دهد. تنها در منطق حقوق بشر سلیمانی است که باید تکه تکه شود، اما او نگذاشت زن، جان و آزادی انسان غارت شود.

زنان و دختران بشریت زیر سایه سلیمانی پناه گرفتند. زنان ترکمن آمرلی عراق شهادت می دهند، زنان زندانی در کرمانج سنجار به آزادی ارتش سلیمانی شهادت می دهند.

آنچه سردار سلیمانی به زنان مسیحی داد، هرگز چنین هدیه ای از بابانوئل خود دریافت نکرده اند.

این سردار دلها بود که دست داعش را از اقلیم کردستان قطع کرد وگرنه زنان کرد باید برای زندگی در بردگی داعش آماده می شدند.

اگر دختران اهل سنت ایران پیام زشت جهاد نکاح را شنیدند اما پای خود را به داستان های کثیف باز نکردند از غیرت سلیمانی بود.

چه بدانی و چه ندانی، چه شکرگزار نعمت سلیمانی باشی و چه کافر، اگر امروز همسران و دخترانت در خانه با تو هستند، نه از غیرت شما، بلکه از غیرت سلیمانی است.

تمدن غرب با همه اندیشه های خوب و بدش نتوانست مردی چون سلیمانی را به بشریت تحویل دهد، اما نظام ولایت فقیه رهبری تربیت کرده است که هر چه دنیا دارد فدای اوست.

درود بر مکتب حاج قاسم

نوشته شده توسط: احمد ملاشاهی، کارشناس رسانه و معاون خبر صدا و سیما

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید