از حمله به زنان در سایه شعار زن، زندگی، آزادی تا رفتار جنجالی سلبریتی ها


ساعت: 09:14
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907070

سرکشی و اغتشاش دشمن موجب ناامنی شد و نمازگزاران بی گناه و مظلوم حرم شاهچراغ مورد اصابت گلوله های کور تکفیر قرار گرفتند و زنان و کودکانی که سهمشان از زندگی باید امنیت و آرامش باشد پشت شعار زن آنها زندگی خود را از دست دادند و آزادی شما هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرات، مدت هاست که این سرزمین غنی همواره با جنگ ترکیبی دشمن، توطئه، ناآرامی، شورش و ناامنی مواجه بوده و سربلند از طوفان حوادث عبور کرده است. باز هم بر اثر قیام و بی نظمی، دشمن به ایجاد ناامنی دست زد و در حمله ای وحشیانه، نمازگزاران بی گناه و مستضعف حرم شاهچراغ مورد اصابت گلوله کور قرار گرفتند و زنان و کودکانی که باید سهم آنها از زندگی بود. امنیت و آرامش در غبار آنها، پشت شعار دروغین زن، زندگی، آزادی، مظلومانه جان خود را از دست دادند.


fc3e5541 ff2f 4e81 b3c3 a7f2a4cf939f خبر خاکستری

زن؛ هدف اصلی دشمن تضعیف بنیان خانواده است

سامیه شاهجویی همسر شهید مدافع حرم محمد طحان ضمن تسلیت و همدردی با بازماندگان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ گفت: بار دیگر جان مردم مظلوم و بی گناه قربانی این حادثه شد. افکار دشمنان تکفیری و همین امر باعث شده خون کودکان بیگناه این مرز و بوم بر زمین ببارد.

این همسر شهید مدافع حرم با اشاره به اهمیت بصیرت و لزوم اطاعت از دستور ولی امر قانونی گفت: توجه به فرامین رهبری و اطاعت از آنها ضامن برقراری آرامش و امنیت اسلامی است. ایران و پیشگیری از بی نظمی در کشور .

وی افزود: دشمنان ایران و اسلام همواره زن را به عنوان رکن اصلی در کانون خانواده هدف قرار داده اند تا بنیان خانواده را از بین ببرند و مفهوم و کارکرد اصلی این خلقت مهم الهی را مخدوش کنند.

شاهجویی با اشاره به نقش سلبریتی ها در اغتشاشات و اغتشاشات اخیر کشور خاطرنشان کرد: معرفی نادرست این گروه که مورد توجه عموم مردم است، منجر به تشدید ناآرامی ها و در نهایت ایجاد بلاتکلیفی و تحمیل هزینه ها به مردم شد. تاثیر حرف ها لازم است و اقدامات این افراد توسط مراجع قضایی بررسی و پیگیری شود.

همسر این شهید با اشاره به جانفشانی های بی شمار شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و حافظ امنیت برای برقراری آرامش و امنیت در کشور اذعان داشت: امنیت امروز کشور مرهون خون های ریخته شده است. این شهدا، و باید دانست که آزادی بدون امنیت است، معنای واقعی و اصیل نخواهد داشت.

وی یادآور شد: ناامنی های اخیر حاصل درخواست های از پیش تعیین شده دشمن با شعار «زن، زندگی و آزادی» بود که خود باعث از دست رفتن جان شیرین زنان و کودکان این مرز و بوم شد.

شاهجوی خاطرنشان کرد: حفظ حیا در جامعه با رعایت حجاب توسط زنان و اهتمام مردان امکان پذیر است و همه ما به عنوان افراد جامعه ملزم به رعایت قوانین دینی و اجتماعی حاکم بر کشور هستیم.


4a7c42f7 39bf 441d a69c ba3c8daedb88 خبر خاکستری

سکوت معنادار سلبریتی در واکنش به حمله تروریستی شاهچراغ

سیده خدیجه میرنوراللهی همسر شهید مدافع حرم محمدحسین حمزه با اشاره به اینکه شعار زن آزاده فقط یک شعار رنگارنگ برای گمراه کردن مردم جامعه است، گفت: این شعار برای مردم جامعه است. وی اذعان داشت: فیلم های منتشر شده از رفتار و عملکرد آشوبگران و حامیان این موضوع نه تنها مخالف شعارهایی است که آنها می دهند، بلکه این افراد به همسران و دخترانی که در کنارشان شعار می دهند رحم نکرده اند، بلکه داده اند. آنها حق آزادی و امنیت واقعی را ندارند.

این همسر شهید مدافع حرم به خسارات گسترده اغتشاش گران به اموال عمومی و زیرساخت های عمومی اشاره کرد و اظهار داشت: در جریان این اغتشاشات تعداد زیادی از دخترانی که در این اغتشاشات حضور داشتند به پلیس اعلام کردند که در تجمعات تلفن همراه آنها به سرقت رفته است. و آنها برای پیدا کردن او به پلیس مراجعه کردند، بنابراین آنها حتی یک تلفن همراه را برای هدف خود خرج نکردند.

وی با انتقاد از سکوت قابل توجه سلبریتی ها در قبال حادثه تروریستی شاهچراغ و شهادت مظلومانه کودکان و زنان در کشور گفت: سلبریتی ها و رسانه های متمدن نگاه غربی فقط به فکر منافع خود هستند. آنها از بودجه کشور تغذیه می کنند، اما از ترس از دست دادن مخاطب خود، در برابر چنین فجایع سکوت می کنند.

میر نوراللهی افزود: از رسانه های مسئول و سلبریتی های دوستدار مردم و کشور خود و پایبند به آرمان ها و اعتقاداتشان تقاضا داریم که جمهوری اسلامی ایران را زیارتگاهی چون حاج قاسم بدانند و در این صحنه مردانه با خائنین و وطن پرستان سلبریتی مقابله کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید