پشت پرده شعار زن زندگی آزادی. استثمار جنسی از زنان


ساعت: 12:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۵
کد خبر: 1901661

عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان زنجان با بیان اینکه دشمن اهدافی را از شعار زن، زندگی، آزادی دنبال می کند، گفت: هدف دشمن این است که زنان به آزادی حیوان برسند، می خواهند زن را وسیله جنسی قرار دهند. استثمار، بنابراین او نباید هیچ محدودیتی داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کبری محمدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار موج رسا; وی تصریح کرد: با توجه به حوادث اخیر که متأسفانه توسط دشمنان داخلی و خارجی به جان و مال مردم خسارات وارد شده است، بهانه آن مرگ دختر جوانی بود که مرگش همه را متاثر کرد. اما متأسفانه دشمن از این حادثه سوء استفاده کرد که هنوز علت آن مشخص نیست، هرچند به گفته رهبری اگر این اتفاق نمی افتاد، دشمنان بهانه دیگری می آوردند و بی نظمی و بی نظمی ایجاد می کردند.

وی افزود: «در میان شورش‌ها، زندگی زنان آزاد شده است. این شعار شعار جدیدی نیست و خاستگاه این شعار در حزب پ.ک.ک ترکیه است که رهبران آن به بهانه حمایت از زنان کرد این شعار را سر دادند که روند اخیر مورد توجه شورشیان نیز قرار گرفته است.

مدرس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه مطمئناً افراد باهوش می دانند که هدفی پشت این شعار نهفته است که می خواهند از عواطف و احساسات زنانه برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کنند. با این شعار می خواهند زنان را وارد میدان کنند و از آنها به عنوان ابزار استفاده کنند. اگر این افرادی که مدعی طرفداری از زنان هستند، چرا در مورد قتل هایی که در آمریکا رخ می دهد، قتل های دختران و زنان در انگلیس، یا قتل هایی که برای دختران و زنان در افغانستان، سوریه و نیجریه رخ داده است، سکوت کرده اند؟ و آن شعار را ندادند. چرا این شعار را برای زنان و دختران ایران می دهند، معنا کاملاً روشن است.

وی ادامه داد: متأسفانه به دلیل تبلیغات جعلی که در فضای مجازی پخش می شود، این توهم را باطل کرده اند که می توانند تعداد زیادی از زنان و دختران ایرانی را به خود جذب کنند که قطعا نمی توانند زیرا اکثریت زنان و دختران ایرانی با عزت و حیا و شور دینی مؤمن و انقلابی هستند. اما نادرستی این شعار کاملا آشکار شد، اما اگر برای زنان زندگی می‌خواهند چرا همین دشمنان در کشوری مانند افغانستان دست به کشتار زنان زدند که دلیل اصلی این امر در آمریکا و کشورهای غربی است.

محمدی با بیان اینکه خداوند انسان را آزاد آفرید تا به مرحله رشد و تکامل علمی، اخلاقی و معنوی برسد، گفت: هدف دشمن دستیابی زنان به آزادی حیوان است، می خواهند با استثمار جنسی زن را آزاد کنند تا زن هیچ محدودیتی نداشته باشد. .. و از زنان هر طور که می خواهند استفاده کنند. متأسفانه آنچه از آزادی می فهمند، آزادی واقعی و انسانی نیست. اگر خواستار آزادی زن بودند چرا زن را کالای مفید می دانستند؟ در کشورهای غربی مانند آمریکا، پس از فروش سلاح و سلاح های نظامی سنگین و سبک، بالاترین تجارت است. کسب و کار زنان و مخالف آزادی است، لذا از آزادی زن حمایت نمی کنند و زن را کالا قرار می دهند و از شعار زندگی آزاد زن برای رسیدن به شعارها و نیات پلید خود استفاده می کنند وگرنه خداوند زن و مرد را همانگونه که در اسلام هستند قرار می دهد. مهم این است که آزادی را ایجاد کرده است تا هم آزادانه به کمال برسند و هم آزادانه رشد کنند و هم آزادانه در بندگی خدا گام بردارند، این آزادی کامل است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند زن با استعداد و با افتخار ایرانی بزرگترین ضربه را به غرب زده است، ادامه داد: دشمن می خواهد با تربیت و تربیت زن ایرانی جلوی حرکت خود را بگیرد. آمار زنان ایرانی بیشترین پذیرش را دارند، در دانشگاه ها دارند، دشمن می خواهد با رشد زنان و رشد ایران مقابله کند. از این رو دشمن به بهانه آزادی زن تلاش می کند زن ایرانی را به ابتزل بکشاند و از بدن او به عنوان کالای جنسی استفاده کند. اما زنی که اینگونه مورد ابکال قرار می گیرد ابتدا جامعه را به فساد می کشد و آبرو و حیا خود را از دست می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید