شهادت سرکوب شده 40 بسیجی در اغتشاشات گواه حقانیت انقلاب است/ دشمن با شعار زن و زندگی آزادی مردم را زیر پا گذاشت.


ساعت: 14:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912405

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: در 50 روز گذشته 40 بسیجی غیرمسلح به شهادت رسیدند، در واقع شهدا سند حقانیت انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تیتریک، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز یکشنبه در رزمایش جهادی فاطمیه 2 که در کانون شهدای سبحانی کرج برگزار شد، گفت: انقلاب و پاسداری مقدس و تمام صحنه های 43 سال دعای توفیق.» شدیم

حجت الاسلام توسرکانی با اشاره به اینکه در 3 روز گذشته و همزمان با اغتشاشات 20 شهید تقدیم انقلاب شد، افزود: پشت پرده این جنایات انگلیس، آمریکا، صهیونیست ها، آل سعود هستند. منافقین و تجزیه طلبان و صحنه های انتقادی باید قطع شوند.» این را کنار بگذاریم.

وی گفت: حرکت جهادی سپاه و بسیج که اقدامی خداپسندانه است مورد توجه خداوند قرار گرفته و نتیجه جهاد عزت، پیشرفت، استقلال، آزادی، رفاه و ثروت است. این یک قدم بود.

حجت الاسلام توسرکانی تصریح کرد: البرز در دوران دفاع مقدس با لشکر 10 شهید و در حوادث اخیر تقدیم شهدای امنیت خوش درخشید، دشمن برای کرج و شهرهای دیگر برنامه های زیادی داشت اما تلاش سپاه، بسیج و شناسایی خنثی شد.

وی با بیان اینکه دشمن علیرغم توسل و بسیج مردمی شکست خورد، گفت: شورشیان با شعار زن، زندگی و آزادی به میدان آمدند و سعی داشتند زنان مسلمان را از جامعه اسلامی بگیرند تا آن را دستمال کاغذی کنند. شوونیست های سکولار اما ما این را دوست نداریم.» ما اجازه نمی دهیم.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: دشمن با شعار زنان آمد تا عفت زنان را بردارند، با شعار زندگی آمدند زندگی مردم را مختل کنند، به دنبال اعتصاب بازار با هیزم بودند. دشمن در تلاش است تا ایران را از آمریکا تسخیر کند و صهیونیست است

حجت الاسلام توسرکانی تصریح کرد: سقف امیال نهضتی که به مسجد، روحانیت، قرآن و زن محجبه حمله می کند و مظاهر دین را مورد حمله قرار می دهد، این است که پیشینیان طلاب مختلط شود، دشمن نمی تواند بگیرد. 10 هزار نفر با جنگ رسانه ای جهانی آرام آرام

وی گفت: انقلاب تمام می شود و خون شهدا پایمال نمی شود. در 50 روز گذشته 40 بسیجی شهید مظلوم و بی سلاح بودند. شهدا سند حقانیت انقلاب اسلامی و پیروزی آن هستند. البته رهبر ما مسؤول مشکلات دنیاست و دشمن خباثت قدرت است.» ایشان مقام معظم رهبری دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید