زنان ایرانی در هر زمینه ای به بهترین نحو ایفای نقش می کنند


ساعت: 21:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882703

خادمی با اشاره به اینکه در شکل و ذات زنان عفت و حیا وجود دارد گفت: زنان ایرانی در هر زمینه ای به بهترین نحو ایفای نقش می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، عاطفه خادمی عصر امروز در همایش بانوان خرم آباد که در قلعه فلک الفلک برگزار شد، اظهار داشت: ویژگی خاص زن ایرانی که منحصر به فرد است، او را به مدل سومی تبدیل کرد که در دنیای مدرن تافته ای جدا بافته و هویتی جدید است، این است که جهان تشنه درک آن است و ظرفیتی است که همه زنان آزادیخواه جهان را به خود جذب می کند.

وی افزود: زنانی که در طول تاریخ عفاف زیسته اند و وقتی این را مرور می کنیم نقش زنانی را می بینیم که با حیا و عفت نقش آفرینی کرده اند و در طول تاریخ حرکت هایی انجام داده اند که موجب بقا و ماندگاری ارزش ها شده است. از مذهب شیعه . . و من فکر کردم خوب زنان و مادرانی که همیشه در صف اول ایستادند و این ظرفیت تاریخی زن ملسمان است که سومین الگو است و این زنان در بصیرت نهایی نقش داشتند.

مشاور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: زنان ایرانی هویت متفاوتی را از خود نشان داده اند که در حجاب متبلور شده است و امروز حجاب و عفاف به دلیل تحولات و تحولات پیش آمده و دشمن، بحث داغ کشور است. روی این تحولات سرمایه گذاری می کند. اما علیرغم همه چالش هایی که وجود دارد، زنان ایرانی عفیف هستند و این عفت و حیا در شکل و ذات آنهاست، مدل سوم نمایش دقیق خلأهایی است که زنان در دنیای امروز با آن مواجه هستند و می توانند این خلأ را پر کنند.

خادمی تصریح کرد: جامعه زنان باید بر این مفهوم متمرکز شود و هیچ زنی نیست که الگوی سوم نباشد چرا که ویژگی های الگوی سوم رشد و برتری را برای زنان مسلمان به ارمغان می آورد.

وی عزت را یکی از ویژگی های یک زن مسلمان برشمرد و گفت: شریف فردی است که آنقدر عظمت و عظمت دارد که الگوی دیگران می شود، زن ایرانی ریشه در تاریخ دارد و یکی دیگر از مؤلفه های زن مسلمان است. هویت عظمت است، تحلیل موقعیت و عمل درست در موقعیتی است مثل حضرت زینب(س) که می دانست در واقعه کربلا چه باید بکند اما این درک درست همه را شامل می شود و از ناحیه خانواده مناسب می شود و هرکسی می تواند از آن پیروی کند. نزدیک است و ممکن است نقشی داشته باشد.

مشاور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در جایگاهی ایستاده است و زنان توانسته اند در هر زمینه ای بهترین نقش خود را ایفا کنند و یکی از مهمترین وظایف و نقش های زنان است. مدیریت خانواده و مهمترین نقش زن حفظ فضای خانه در آرامش است زیرا کانون خانواده می تواند کانون رویدادها باشد.

خادمی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی نماد تفکر شیعه است و اگر زنان با این تحلیل نقش آفرینی کنند که در شرایطی هستیم که باید استقامت کنیم قطعا اتفاقات خوبی می افتد.

وی بیان کرد: غیرت و شجاعت یکی از ویژگی های زنان لر است که در تاریخ این زنان نقش آفرینی کرده اند و لرستان در ادای احترام به انقلاب پیشگام است و امیدواریم در شرایط کنونی نظام جمهوری اسلامی باشد. زنان لرستانی ایران خواهند درخشید و لرستان باید نماد سومین الگو باشد.

خادمی گفت: بانوان می توانند تغییرات بزرگی ایجاد کنند و اگر بخواهند می توانند بزرگترین اتفاقات را در هر زمینه ای رقم بزنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید