تلاش آموزشی برای اجرای رتبه بندی معلمان به بهترین نحو

تلاش آموزشی برای اجرای رتبه بندی معلمان به بهترین نحو

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در دیدار با تعدادی از معلمان گفت: معلمان در هیچ زمان و موقعیت و موقعیتی معلم خود را فراموش نمی کنند و بر همین اساس در ایام ولیعهدی با تلاش مضاعف به وظایف خود عمل می کردند. به همین دلیل این تلاش و از خودگذشتگی معلمان جای قدردانی دارد و تمام تلاش خود را برای ارتقای معیشت و منزلت معلمان به کار خواهم بست.

وی با اشاره به تصویب قانون رتبه‌بندی معلمان گفت: دولت تلاش می‌کند تا این قانون را به بهترین نحو اجرا کند و موجب ارتقای جایگاه و معیشت معلمان شود و حقوق برابر فرهنگ نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به تعهدات آموزش و پرورش در اجرای سند تحول گفت: اجرای سند تحول فقط در مدارس انجام می شود و مقرر شد بخش هایی از کشور اعم از شهرها و نواحی اجرایی شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان ظرفیت تکمیل سند تحول را دارند، افزود: در مسابقات جهانی یک دانش آموز در قرائت قرآن و یک معلم رتبه اول روخوانی قرآن را کسب کردند که نشان از توانایی معلمان و معلمان دارد. مربیان «اجرای سند یک تحول است.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: بسیاری از کشورها مدارس را با رعایت پروتکل های بهداشتی باز نگه داشته اند چرا که تعطیلی مدارس آسیب زیادی به دانش آموزان و نظام آموزشی کشور وارد می کند و آموزش و پرورش با رعایت پروتکل های بهداشتی این نقص را جبران می کند. بازگشایی شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید