آینده کشور از آن شماست/ آماده باشید تا آن را به بهترین نحو بسازید و تزئین کنید


ساعت: 13:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915606

پاسخ رهبر انقلاب به نامه دانش آموزان دبیرستانی دخترانه؛

جمعی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه شهید مطهری که دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی در 20 آبان ماه سال جاری را از دست داده بودند، در نامه ای عاشقانه خطاب به رهبر معظم انقلاب، از حضرت آیت الله خامنه ای خواستند برایشان دعا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جمعی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه شهید مطهری که در دیدار 20 آبان ماه سال جاری با رهبر معظم انقلاب اسلامی غایب بودند و نامشان در لیست دعوت شدگان به این دیدار نبود، نامه ای عاشقانه به رهبر انقلاب نوشتند. انقلاب اسلامی با ابراز تأسف از خیر، گفتند که در این جلسه حضور دارند و از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خواستند برایشان دعا کند.

در بخشی از آن نامه آمده بود: «آقای مامان! ما تا آخر عمر در جاده های روستایی هستیم و شما دلیل نفس کشیدن ما هستید. و ما درس می خوانیم و سعی می کنیم این کشور را که تمام وجود ماست قوی و پایدار نگه داریم».

پس از ارسال این نامه به دفتر رهبر معظم انقلاب، ایشان به این نامه پاسخ دادند و این پاسخ به اطلاع دانش آموزان این دبیرستان رسید. متن پاسخ حضرت آیت الله خامنه ای به این نامه عاشقانه دانش آموزان دبیرستان دخترانه شهید مطهری به شرح زیر است:

“به نام خدا؛ فرزندان عزیزم، خداوند شما را حفظ کند. همیشه روحیه امید و تلاش و پیشرفت را در درون خود بیفزایید. آینده کشور از آن شماست؛ آماده بسازید و به بهترین شکل ممکن آن را تزئین کنید. دعا می کنم. برای شما انشاالله موفق باشید.”

دیدگاهتان را بنویسید