انتقاد شدید پزشکان از دولت سیزدهم/دولت، مجلس و قوه قضائیه دست شماست، شرایط را درست کنید

انتقاد شدید پزشکان از دولت سیزدهم/دولت، مجلس و قوه قضائیه دست شماست، شرایط را درست کنید

روز جدید نماینده مردم تبریز در شورای اسلامی می گوید: دولت، مجلس و قوه قضائیه دست شماست، شرایط را درست کنید. نمی‌توانند اوضاع را درست کنند، در واقع به این شکل که دارند، مشکلات اقتصادی مردم روز به روز بدتر می‌شود.

نماینده مردم تبریز در شورای اسلامی در گفتگو با منیبان با اشاره به نتایج وحدت مجلس و دولت گفت: معتقدم یا باید به سنت پیامبر عمل کنیم و گوش به زنگ باشیم. کلام الله یا قبول تجربه علمی، این اقداماتی که در حال حاضر انجام می شود، نه سنت پیامبر و کلام خدا، نه یک روش علمی. در اسلام و علم جایی ندارد که فقط یک گروه و دسته تصمیم بگیرند و بقیه را به حال خود رها کنند.

وی افزود: تعالی در تقوا است که آن هم به معنای بدون اشتباه عمل کردن است. بدون شک این در صنعت یک معنی دارد و در اقتصاد معنای دیگری دارد. اینکه من وزیر بودم، دکتر هستم، در کنکور بهترین بودم یا از این قبیل چیزها درست است، اما ممکن است جراحی که نماز نمی خواند بهتر از بنده عمل کند، در این شرایط که اجرا می کند -خوب، در کارش مردی وارسته است، یا من پدرم. من مریض را حذف می کنم، آیا من خداپرست هستم؟ خداپرست یعنی بی عیب رفتار کردن، ریش نداشتن، یقه نبستن و موی سر نداشتن. در واقع، اگر توانمندسازی فردی ظهور اجتماعی نداشته باشد، بی معناست، تظاهر و دروغ است و واقعی نیست.

پزشکان در پاسخ به اینکه دولت سیزدهم راهی جز پذیرش برجام ندارد؟ وی تصریح کرد: گفتید برجام بد است، آن را پاره کنید، توده مردم مشکل دارند، رنگ کنید، دولت، مجلس و قوه قضاییه هم دست شماست، شرایط را درست کنید. نمی‌توانند اوضاع را درست کنند، در واقع به این شکل که دارند، مشکلات اقتصادی مردم روز به روز بدتر می‌شود. شما که گفتید برجام بد است پس لطفا مشکل را حل کنید چرا مشکل را حل نمی کنید؟ دیروز مجلس مشکل داشت، یک نفر دیگر در دولت بود، حالا که مجلس، دولت و قوه قضائیه دست شماست، مشکل را حل کنید.

این عضو شورای اسلامی شهر در پاسخ به استفاده برخی از چهره‌ها برای توجیه عدم پرداختن به مسائل از عنوان وضعیت موجود، تصریح کرد: این که در حال حاضر درمان پیدا نمی‌شود، مشکل دولت است. اما این که مشکل کرونا و واکسن حل شده مربوط به دولت است.» ربطی به این دارد؟ چیز دیگری است

پزشکان با اشاره به درگیری های امنیتی خاطرنشان کردند: درگیری های امنیتی جو را بدتر می کند. عده ای حرف می زنند، عده ای دیگر تظاهر به حجاب می کنند، کی به این بچه ها در این مملکت حجاب یاد داده است؟ غیر از مدرسه، صدا و سیما، محله، رادیو و… چه کسانی روزانه به مردم گفته اند که باید اینطور باشند؟

وی ادامه داد: این دختر باحجاب در جامعه ای به دنیا آمد و در زمانی که حکومت در دست ما بود چرا تبلیغات ما در مورد حجاب را نپذیرفتند؟ به جای اینکه به خودمان برگردیم و از خودمان انتقاد کنیم که چرا جامعه اینطور است، آن دختر را زدیم، چه گناهی کرد که در این جامعه بزرگ شد و رفتار ما او را اینطور کرد.

دکتر ظریف در بخشی دیگر از سخنان خود در ارزیابی عملکرد تیم مذاکره کننده فعلی خاطرنشان کرد: آدم دوره را دیده است، دانش و تجربه دیپلماسی و مذاکره را دارد و در حال حاضر افرادی که در تیم مذاکره کننده جذب می شوند. کجا و چه زمانی دوره مذاکره و دیپلماسی را گذراندند، هیچ ظلمی بزرگتر از این نیست که فردی بدون دانش و تجربه در حوزه سیاست خارجی به گفت وگو و مذاکره برود.

نماینده مردم تبریز در شورای اسلامی در پایان یادآور شد: ظریف اینطور بود، شما او را حذف کردید، اشکالی ندارد، اما فردی که تجربه، دانش و مهارت ظریف را دارد و آن چیزهایی که شما می گویید بد است را ندارد. , شما باید ظریف را جایگزین کنید . کسی که فلسفه خوانده است، حالا می خواهد یک گفتگوی سیاسی داشته باشد و در مورد اقتصاد صحبت کند، درست است؟ پس وضعیت همین است.

دیدگاهتان را بنویسید