زنان کجای دنیا امن هستند؟


ساعت: 16:41
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1918095

واکنش وزیر کشور به حذف ایران از کمیسیون توانمندسازی زنان؛

وزیر کشور در واکنش به حذف ایران از کمیسیون وضعیت زنان سازمان ملل گفت: «زنان در کشور ما در امنیت هستند یا کشورهای شما ما را از کمیته زنان حذف می‌کنند!» برده‌داری همچنان در برخی قوانین کشورهایشان وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد وحیدی امروز در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: روحانیت نقطه آغاز انقلاب و حافظ انقلاب نیز هست.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات دشمن روحانیت است چرا که از دل روحانیت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب برخاسته و رئیس جمهور نیز در این مناطق متولد شده است، افزود: دشمن از این موضوع ناراحت است. حوزه های علمیه نقطه کانونی قدرت ما ولایت فقیه است و این ولایت فقیه در راس است و مشکل دشمن حمله به ولایت فقیه است.

وی تصریح کرد: وقتی دشمن می بیند مرجعیت دینی وجود ندارد به راحتی کشور را غارت می کنند و اگر امروز ایران به عنوان یک قدرت برتر منطقه ای عمل می کند و اگر امروز همه دنیا علیه ایران جمع شده اند به خاطر همین قدرت مرجعیت است. وی خاطرنشان کرد: تبیین جهاد بخش مهمی از جبهه ما است و اگر توضیح داده نشود جبهه ما آسیب می بیند. جهاد تبیین که ارشاد بر آن تاکید دارد بسیار مهم است و یکی از وظایف روحانیت جهاد تبیین است.

وحیدی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه دولت یکی پس از دیگری مشکلات را حل می کند و دشمن تلاش می کند کشور را منزوی کند، اما می بینیم که بسیاری از کشورها مشتاق روابط با ایران هستند، گفت: بزرگترین اصلاحات اقتصادی از زمان آغاز شد. زمانی که بیشترین فشار اقتصادی در کشور بود، اما انجام شد. می خواستند توضیح دهند که با شعارهای انقلاب کاری نمی توان کرد، اما شکست خوردند و این مردم انقلابی هستند که کارها را جلو می برند.

وی با بیان اینکه دشمنان در مسیر نظامی نتوانستند چیزی را پیش ببرند، تصریح کرد: ایران به فشارهای دنیا بی اعتنا شد و همه بن بست ها را شکست به طوری که دشمن احساس کرد جمهوری اسلامی با انرژی دوگانه در میدان است و راه خود را در مسیر تعیین کننده قرار داده است. نقطه فعالیت جهانی بیشتر از خاورمیانه ادامه دارد و تاثیر می گذارد.

وزیر کشور افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس، عربستان و فرانسه از دست اندرکاران ناآرامی های اخیر در ایران بودند و توطئه ای جدی علیه جمهوری اسلامی ایجاد کردند. حزب الله نه تنها جمع نشد، بلکه قدرتمندتر از قبل شد و کسی که باید منطقه را ترک کند، آمریکایی ها هستند.

وی تصریح کرد: اگر فضای مجازی کنترل نشود بسیاری از جوانان را به خاک و خون می کشد و روح، فکر و ذهن مردم را از بین می برد و این جنایت بزرگی است و بسیاری از رسانه های مزدور از دست سعودی ها پرداخت می شود.

وحیدی تصریح کرد: شرکت کنندگان داخلی در رویدادهای اخیر به چند گروه تقسیم شدند و شامل افراد آموزشی به صورت شبکه ای و عاطفی بودند که تحت تاثیر فضای مجازی و دروغ های بزرگ و آسیب های اجتماعی بودند. این آغاز حرکت دشمنان فرهنگی و اجتماعی بود که با مرگ مهسا امینی شکل گرفت، البته بهانه ای بود. دشمنان این موضوع را به یک موضوع سیاسی تبدیل کردند.

وزیر کشور افزود: طراحی توطئه آمیز دشمن بر دو سکوی حرکت سازماندهی شده اغتشاشگران و جوانان با چالش ذهنی و فکری استوار بود و با دو بازیگر و دو ورزشکار نمی توان انقلاب کرد.

وی افزود: «زنان در کشور ما امن هستند یا کشورهای شما ما را از کمیته زنان حذف می کنند!» برده داری هنوز در برخی قوانین کشورهای آنها وجود دارد، در کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیاری از کودکان و زنان کشته می شوند.

واحدی بیان کرد: هر جا این اتفاقات می افتاد نظام از بین می رفت اما نظام اسلامی آنقدر قوی است که آخرین حرکات مثل حرکت پشه ای است که وقتی روی دست می نشیند حرکت می کند.

وزیر کشور تصریح کرد: ماجرای اغتشاشات کشور با حضور انقلابیون در میدان از بین رفت. ما در برهه مهمی از تاریخ هستیم و جمهوری اسلامی بسیار قوی پیش می‌رود و دشمن انواع و اقسام توطئه‌ها را می‌سازد، پس باید دشمن را بشناسید و فریب توطئه‌های او را نخورید.

وی بیان کرد: مولوی عبدالواحد ریگی روحانی بود که معتقد بود به اسلام افتخار می کند و دشمن برای سنی یا شیعه بودن او ضامن تحقق اهدافش بود، از این رو روحانیون اهل سنت و شیعه در یک نقطه بودند. مسیر.

وزیر کشور گفت: فضای مجازی به طور کامل فیلتر شده است، هرچند دشمنان برای ساخت فیلترشکن برنامه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید