زنجان همچنان بدون شهردار به چند روز آینده موکول شد

ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791572

جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان امروز (یکشنبه 21 آذرماه) با حضور معاون عمرانی فرماندار زنجان برگزار شد اما انتخاب مجدد شهردار زنجان انجام نشد و این روند به چند روز آینده موکول شد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; منصور مرادلو; رئیس شورای اسلامی شهر زنجان امروز در جلسه رسمی و علنی شورا با ارزیابی زحمات بیش از 4 ماهه اعضای شورا از آغاز به کار گفت: مطالبات برحق مردم باید در سالیانه محقق شود. اعضای برنامه باید با دغدغه کار و تلاش و جهاد و با شعار خدمت به مردم به شورا بیایند و در این بین نشان داده اند که پیگیر مطالبات برحق مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه شورا تعهدات متعددی دارد که یکی از آنها نظارت جدی بر اجرای تعهدات شهرداری است، بیان کرد: همدیگر را می شناسیم و اصل ما این است که با اتحاد و همدلی به مطالبات مردم پاسخ دهیم.

ما در صدد شکست دادن دشمنانی هستیم که دندان تیز کرده اند تا اختلاف بین مسئولان را ببینیم و همانطور که قرآن کریم در 43 سال گذشته از ما خواسته است که هر کجا اعتصاب کرده ایم، به دستور ائمه انقلاب ادامه دارند.» ما اطاعت کردیم، پیروز شدیم و این را در جنگ تحمیلی نشان دادیم، چون هم وحدت داشتیم و هم هدف مشخص.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه مردم همراه و علاقمند به انقلاب و نظام و حامی دولتمردانی هستند که خالصانه خدمت می کنند، گفت: ما از دشمنان انقلاب و نظام نمی ترسیم و این را نشان داده ایم. در جنگ و جوانان 12 – و نوجوانان 13 ساله برای نشان دادن حمایت خود از نظام و انقلاب به جبهه ها رفتند.

وی با اشاره به رای بیش از 98 درصدی مردم به جمهوری اسلامی گفت: جمهوری اسلامی قوی است و دشمنان اگر فکر کنند ما اختلاف داریم کور هستند و اشتباه می کنند.

مرادلو با بیان اینکه ما تابع فرمایشات رهبر معظم انقلاب هستیم و قطعا این را با وحدت نشان خواهیم داد، گفت: با وحدت خود نشان می دهیم که مشکلات شهر در دست دولت، حامیان و کسانی است که می خواهند. شهر توسعه می یابد. «ما رفاه را برای عموم مردم به ارمغان می آوریم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه مسئولان مردمی هستند و در بین مردم حضور دارند، افزود: مسئولان در بین مردم نشان دادند که مردم را فراموش نخواهند کرد و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و رهبر معظم انقلاب هستند. در این راستا بیش از 4 ماه در گذشته با جلسات مستمر اعضای شورا و آسیب دیدگان شهرداری تلاش کردیم تا لوایح ارسالی به کمیسیون ها را به موقع بررسی و بر اجرای پروژه ها نظارت و وقفه ایجاد کنیم.

گفت فردی که وارد شورا می شود خودش را نمی بیند بلکه خدا و مردم را می بیند و به مردم و شهر اهمیت می دهد و صمیمیت برای رسیدن به نقطه ایده آل.

* برخی چالش ها در انتخاب شهردار طبیعی و برخی دیگر غیرطبیعی بود

حجت الاسلام محمدکاظم مجتهدی عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز در ادامه این نشست گفت:

وی افزود: امروز در این جلسه به منظور حفظ وحدت، همبستگی و همدلی که شهروندان و مراجعان در این شرایط بر آن اصرار و مطالبه دارند، به خواسته های برحق شهروندان احترام، ارج نهادن و ارزش گذاری می کنیم.

حجت الاسلام معتحدی گفت: برای اجماع موثر در انتخاب شهردار در این جلسه از برخی موضوعات چشم پوشی می کنیم.

* روند انتخاب شهردار باعث خستگی و رنج شهروندان شده است

انسیه ابوبصیری یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه اگرچه در انتخاب شهردار مسیر اشتباهی طی شد و به دلایلی از این مسیر خسته و رنج کشیدیم، گفت: مسیری که کارکنان و در در واقع رهبر کاروان خسته است، کاروان پشت سر این حاکم را مضطرب و خسته تر می کند.

وی گفت: از تک تک شهروندانی که قافله وار پشت سر حاکم حرکت کرده اند عذرخواهی می کنیم و پذیرفتیم و متعهد شدیم با انتخاب شهردار مقتدر و مقتدر خستگی را از تن همه شهروندان دور کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید