زنگ خطر استقلال زده شد؟!

زنگ خطر استقلال زده شد؟!

داوید حقی درباره دیدار یکشنبه هفته آینده استقلال مقابل گهر گفت: گهر گهر با نتایج خوبی که در هفته های اخیر کسب کرده آرام آرام به بالای جدول نزدیک می شود. این تیم بازیکنان خوبی دارد و کادر فنی اش شناخت خوبی از استقلال دارد.
این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: امیرگله نویی زمانی سرمربی آبی ها بود و مجیدی در دوران دانشجویی برای او بازی می کرد اما حالا باید مقابل هم قرار بگیرند. هر دو مربی بازیکنان خود را از نظر روحی آماده می کنند تا بتوانند در این دیدار پیروز شوند. دیدار گل گهر و استقلال قطعا حساس، جذاب و مطمئنا پر درگیری خواهد بود چرا که هیچ کدام دوست ندارند به یکدیگر ببازند.

مدافع سابق استقلال افزود: با رفتن یزدانی و مرندمند خط دفاعی استقلال دستخوش تغییرات زیادی شده است. کادر فنی باید با توجه به مسابقات سختی که در پیش است هماهنگی لازم را ایجاد کند تا عملکرد خوبی داشته باشد. مدافعان استقلال باید کی روش را از نزدیک تماشا کنند و اجازه دعوای او را ندهند چرا که اگر یک بار اشتباه کنند، قطعا در این شرایط سخت جدول را رها می کنند.

وی در پایان گفت: مدیران استقلال باید هر چه سریعتر دو مدافع به میدان بیاورند تا نگرانی کادر فنی در این زمینه برطرف شود. استقلالی ها دیدارهای مهمی را پیش رو دارند که هر کدام می توانند برای این تیم قهرمان شوند و در صورت کوچکترین اشتباهی قطعا جام را از دست خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید