زنگ خطر بحران استقلال

زنگ خطر بحران استقلال

در روزهای گذشته محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی با حضور درخشان خود در تمرینات تیم استقلال آمادگی خود را برای حضور در ترکیب اصلی تیم استقلال نشان دادند.

سیاوش یزدانی اگرچه به دلیل سرماخوردگی یکی دو روز در تمرینات غیبت داشت، اما این بازیکن که خواهان پوشیدن پیراهن تیم ملی است، توانست در روزهای قبل و بعد از آن در تمرین حاضر شود.

از سوی دیگر محمدحسین مرادمند، مدافع ثابت فصل گذشته استقلال نیز این روزها تمرینات سختی را پشت سر می گذارد و خود را برای مسابقات آماده می کند. آمادگی بالای این دو مدافع میانی استقلال در شرایطی این تیم را مشخص می کند که عارف غلامی و رافائل سیلوا دو مدافع اصلی استقلال در 6 بازی اخیر بوده اند و بعید است سرمربی پرتغالی استقلال بخواهد تغییری در این تیم ایجاد کند. ترکیب دفاعی تیم شما!

اما از سوی دیگر درخشش ابوالفضل جلالی در اردوی تیم ملی و بازگشت صالح حردانی به خط دفاعی و همچنین حضور کوین یاماگا که در چند بازی ابتدایی در پست دفاع راست بازی می کرد. این فصل همه باعث ترافیک جدی در خط دفاعی این تیم شد.

با توجه به حساسیت مسابقات لیگ برتر و از سوی دیگر نگاه ویژه کارلوس کی روش به تیم های لیگ برتری به ویژه تیم هایی مانند استقلال قطعا شرایطی را ایجاد می کند که بازیکنان مدعی پوشیدن پیراهن اصلی استقلال دوست داشته باشند در این تیم به میدان بروند. تیم اصلی جهت بررسی کادر فنی تیم ملی فوتبال

قطعا در فاصله زمانی کوتاه باقی مانده تا جام جهانی و در هفته های آینده لیگ برتر حضور در ترکیب می تواند تضمین کننده حضور بازیکنان در جام جهانی 2022 قطر باشد. این در حالی است که بسیاری معتقد بودند عارف غلامی یکی از مهره هایی است که توانایی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد و دعوت نشدن او به اردوی اخیر تیم ملی نیز تعجب بسیاری را برانگیخت.

حالا تصور نیمکت نشینی این بازیکن استقلال می تواند شرایط را بدتر کند. بنابراین ممکن است این مشکل باعث ایجاد بحران در خط دفاعی استقلال شود که کار سرمربی پرتغالی استقلال را نیز سخت کند. مشکلی که دیگر ناز نیست!

دیدگاهتان را بنویسید