زنی اهل تهران دستور قتل شوهرش را صادر کرد

زنی اهل تهران دستور قتل شوهرش را صادر کرد

روز جدید : انتقال بسته مرموز فرش تابیده در شرق تهران راز جنایت خانوادگی را فاش کرد.

یک قتل خانوادگی در شرق تهران رخ داد. مردی در قتل خانوادگی کشته شد. عاملان جنایت قتل خانوادگی دستگیر شدند. 2 کودک شاهد یک قتل خانوادگی در شرق تهران بودند و در ادامه این قتل خانوادگی را بخوانید.

اشتباه نکنید خط فقر به 25 میلیون تومان می رسد / ماهانه 600 هزار نفر از طبقه متوسط ​​به طبقه پایین سقوط می کنند.
اشتباه نکنید خط فقر به 25 میلیون تومان می رسد / ماهانه 600 هزار نفر از طبقه متوسط ​​به طبقه پایین سقوط می کنند.

روز یکشنبه 22 آذرماه اهالی ساختمانی در کوچه مزرعه در خیابان افراسیابی جنوبی به ماموران کلانتری 121 سلیمانیه از نزاع خانوادگی و تحت نظر گرفتن مردی که جسدی را روی فرش چهار نفره حمل می کرد و به چیبا سفید منتقل می کرد، اطلاع دادند.

در پی اعلام این خبر تیمی از ماموران پلیس آگاهی و محمدحسین زارای بازپرس ویژه قتل های شعبه اول دادسرای جنایی در محل حاضر شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

تیم جنایی در حال ورود به منزل با خانمی 46 ساله مواجه شدند. زن جوان در تحقیقات اولیه به بازپرس ویژه قتل گفت: اخیرا با همسرم درگیر شدم و همسرم مرا مورد ضرب و شتم قرار داد. برای همین به برادرم گفتم دوست دارم جواد درد کتکی را که به من وارد کرد را حس کند.

زن جوان ادامه داد: چند روزی از این ماجرا می گذرد در حالی که از شماره نامعلومی برای من اس ام اس ارسال کردند. در این پیام آمده بود که از نظر مالی قصد داریم به حرف جواد گوش کنیم. در خانه بلافاصله باز شد و چند نفر چاقو در دست وارد خانه شدند.

زن جوان توضیح داد: مردان عجیبی که چاقو در دست داشتند جواد را کشتند. این در حالی بود که من و فرزندان کوچکم را در اتاق حبس کردند و با چاقو تهدید کردند که از اتاق خارج نشویم.

در پی شکایت زن جوان، تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری عاملان این جنایت آغاز شد. پلیس با بررسی چهره چهار مرد که از اقوام نزدیک همسر مقتول را شناسایی کرد، در یک عملیات غافلگیرانه دو تن از مردانی که در این جنایت نقش داشتند دستگیر شدند اما دو متهم دیگر قبل از رسیدن پلیس متواری شدند.

کارآگاهان دریافتند مردان شناخته شده پس از قتل جسد جواد را به بیابان های اطراف شهریار منتقل کرده و شاهد درگیری مرگبار بستگان مادر و پدرش در جنایت دو فرزند 11 و 9 ساله جواد بودند.

در تحقیقات از خانه جواد مشخص شد که عاملان برای از بین بردن مدارک پلیس و مخفی کردن قتل او، خانه جواد را تمیز کرده اند.

بررسی از همسایه ها نشان داد شنبه شب صدای برخورد هولناکی از خانه جواد شنیده شد اما پس از دقایقی این برخورد در سکوت در خانه به پایان رسید و تعدادی از همسایه ها با بیرون آوردن جسد متوجه ماجرای اسرارآمیز انتقال جسد شدند. در پلیس

لذا با دستور محمدحسین زارای بازپرس ویژه قتل از شعبه اول دادسرای امور جنایی متهمان جهت تحقیقات بیشتر در اختیار تیم جنایی قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید