زن بی خانمان پسری را ربود و کشت! در تهران اتفاق افتاد

زن بی خانمان پسری را ربود و کشت!  در تهران اتفاق افتاد

روز جدید : معتاد متجاهر که متهم به ربودن پسربچه 4 ساله و انداختن او به داخل کانال آب و باعث مرگ او شده بود در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

اواخر اردیبهشت ۱۳۹۸ زن جوانی از ناپدید شدن پسر بچه ۴ ساله ای به نام تیام به پلیس خبر داد و درخواست کمک کرد.

وی در تشریح این حادثه به ماموران گفت: پسرم برای بازی به خیابان رفته بود اما دقایقی بعد وقتی به خیابان آمدم اثری از پسرم نبود. به او زنگ زدم و دنبالش گشتم، اما فایده ای نداشت.»

با این سیگنال ماموران با بازرسی های میدانی کار را آغاز کردند و بلافاصله به سراغ دوربین های نظارت تصویری محل رفتند.

پس از بررسی تصاویر دوربین مداربسته متوجه شدند تیام توسط زنی در جعبه مقوایی از جلوی خانه ربوده شده است و با بررسی های بیشتر مشخص شد که نام زن داخل جعبه مقوایی مریم از اقوام دور است. از مادر پسر ماموران با شناسایی آدم ربا موفق به شناسایی و دستگیری مریم شدند. اما خبری از پسر نبود. زمانی که متهم پس از دستگیری به اداره آگاهی منتقل شد، گفت: 2 فرزند کوچک و یک نوجوان دارم که همسرم 2 سال پیش به دلیل اعتیادم به شیشه از من طلاق گرفت و اجازه دیدن فرزندانم را به من نداد.

بعد از آن با خاک خواری و گدایی امرار معاش می کردم و شب ها در خیابان و پارک می خوابیدم. مدتی بود که دنبال بچه می گشتم تا بتوانم پول بیشتری از مردم بگیرم به همین دلیل چندین بار سعی کردم بچه ای را در خیابان بدزدم اما موفق نشدم تا اینکه به تیام که یکی از آشنایان ما بود فکر کردم.

آن روز به خانه آنها رفتم و پسر کوچک را فریب دادم و سپس او را در جعبه مقوایی گذاشتم و با خودم بردم. تیام من را می شناخت و قبلاً چند بار او را به پارک برده بودم که از من نمی ترسید و فکر می کرد دارم با او بازی می کنم. وقتی خیالم از دوری از خانه شان راحت شد، با هم به جاجرود رفتیم و کارم را شروع کردم.

چند ده هزار تومان هم با گدایی از مغازه های این منطقه درآمد داشتم. فردای آن روز من و تیام دوباره به مغازه ها رفتیم و صحبت کردیم و بعد از چند ساعت برای مصرف شیشه به نزدیک کانال آب جاجرود رفتیم و من هم شروع به مصرف مواد کردم و از تیام خواستم چند متری بازی کند و منتظر بماند تا من کار کنم. اما او مدام روسری ام را می کشید و گریه می کرد، یک دفعه عصبانی شدم و با دستم او را کنار زدم تا دارو را بخورم و ناگهان تیام داخل کانال آب افتاد، با دیدن این صحنه شوکه شدم و سریع وارد شدم. کانالی که برای نجاتش پریدم، آب تا کمرم بود، اما جریان آنقدر قوی بود که نتوانستم بچه را بگیرم و آب او را با خود برد. چند روز بعد کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که جسد تیام توسط یک ماهیگیر در رودخانه هژیر پیدا شده است.

با اعترافات متهم و تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. مادر تیام در ابتدای جلسه دادگاه خواستار قصاص شد اما پدرش به جایگاه رفت و گفت: اگر متهم 250 میلیون تومان پرداخت کند، می بخشم.

سپس متهم به جایگاه رفت و گفت: اعتراف می کنم که باعث مرگ پسر بچه شده ام اما باور کنید قصد کشتن او را نداشتم و عمدا این کار را نکردم. من فقط می خواستم آن را با خودم ببرم تا پول بیشتری از مردم بگیرم. تیام ناخواسته به داخل کانال افتاد و من با تمام وجود سعی کردم او را نجات دهم اما موفق نشدم.

پس از دفاعیات متهم و وکیل وی، قضات برای صدور حکم وارد دادگاه شدند.

دیدگاهتان را بنویسید