زیارت راهپیمایی 22 باخمن نشان از وفاداری ملت به نظام اسلامی است.


ساعت: 15:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807400

دبیر جامعه روحانیت جنگ استان زنجان با بیان اینکه هر حرکتی پیام و تاثیری در خارج از کشور دارد، گفت: ما پایبند به پیشرفت امروز و وفادار به نظام و انقلاب اسلامی هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مهدی بیگ محمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با تبریک دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: بیش از 40 سال است که 22 بهمن را به عنوان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن می گیرد و در خیابان ها راهپیمایی می کند و تجدید میثاق می کند. در حال بستن پیمان هستند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 باخمن به مدت دو سال تحت تأثیر شیوع ویروس تاج و تخت بوده است، خاطرنشان کرد: این بیماری مردم را از تجدید میثاق با امام راحل و شهدا محروم کرده است. کرونا این مراسم با ماشین برگزار می شود.

دبیر جامعه روحانیت استان زنجان با بیان اینکه حضور باخمان 31 اسفند و سردادن شعارهای مختلف باعث خوشحالی و در واقع تقویت ملت ایران شد، گفت: ملت ایران این روزها مفقود شده است اما با حضور یک ما می‌توانیم وفادار باشیم. به هر طریقی. «به دولت و نظام اسلامی ابراز وجود کنید.

وی گفت: اگر نگاه منصفانه داشته باشیم، نظام جمهوری اسلامی علیرغم مشکلات فراوان و طاقت فرسایی که دارد، می تواند خدمات قابل توجهی را به مردم خارج از کشور ارائه کند و وضعیت امروز کشور با قبل از انقلاب بسیار متفاوت است. “

حجت‌الاسلام بیگ محمدی با اشاره به خدمات و دستاوردهای فراوان نظام اسلامی در بخش‌های مختلف گفت: با وجود تحریم‌ها، جنگ و مشکلات فراوانی که برای کشور به وجود آمده، خدمات ارائه‌شده در جمهوری اسلامی قابل توجه است. “

وی افزود: دوستان و حامیان نظام و انقلاب اسلامی این پیشرفت ها و دستاوردها را می بینند و دشمنان نیز این دستاوردها را می بینند اما در صدد سیاه نمایی هستند.

دبیر جامعه روحانیت استان زنجان گفت: شرایط زندگی گران و سختی است و همه آن را می پذیرند اما همه این مشکلات باعث نمی شود از خدمات نظام اسلامی غافل شویم.

وی با بیان اینکه ملت ایران کشور و نظام خود را دوست دارد و به آن اهمیت می دهد، گفت: ملت ایران قدردان این نعمت ها و خدمات است و قدردان خدمتگزاران و ترانسفورماتورها در این کشور و به همین دلیل در راهپیمایی 22 خودرویی است. «آنها در بهمن ماه امسال نیز حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام بیگ محمدی گفت: ملت ایران به هر نحوی می تواند حتی با ماشین و برافراشتن پرچم ایران وفاداری خود را به نظام و انقلاب ابراز کند و راهپیمایی ماشینی نیز نشان دهنده علاقه مردم ایران به نظام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه هر حرکتی در خارج از کشور پیام و تاثیری دارد، افزود: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا نشان می دهند و می گویند انقلاب کرده ایم و با تلاش خود توانسته ایم کشور را تا امروز و امروز پیش ببریم. در اوج است «ما در قدرت هستیم.

حجت الاسلام بیگ محمدی افزود: مردم در راهپیمایی 22 بخمن حضور دارند و به همه دنیا می گویند که ما پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب را می بینیم و از این بابت خوشحالیم و به جهانیان اعلام می کنیم که انقلاب خود را دوست داریم و قدردان حرکت انقلاب هستیم. کسانی که به کشور خدمت می کنند.»

دبیر جامعه روحانیت استان زنجان گفت: مردم با حضور در یوم الله 31 اسفند می گویند که ولایت نبوی و رهبری امام راحل را فراموش نمی کنیم، پاسدار ارزش های انقلاب و وفادار به کشور، مسئولان و نظام هستیم. ما همچنان پیرو ولایت فقیه هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید