یازده هزار شهید عشایر نشان از غیرت، وفاداری، شکوه و عظمت / آمریکا می خواست ملت ایران را افسرده، مطیع و برده سیاسی کند.


ساعت: 12:51
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877546

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 11 هزار شهید صورتی که با عطر دل انگیز شهادت گلستان را بر لاله های همت و وفا جلوی چشمانمان نشاندند، نشان از همت، مردانگی، وفاداری، شکوه و عظمت عشایر است. . . “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در پایان آخرین اجلاسیه کنگره ملی 11 هزار شهید جامعه عشایر اظهار داشت: معتقدم هر جامعه و هر ملتی بازتابی از طبیعتی است که در آن وجود دارد. آنها زندگی میکنند.

وی افزود: این گلزار از گل های رنگارنگ و زیبای جامعه عشایری کشور است که حداقل 26 استان از این رنگین کمان زیبا، دلنشین، جذاب و الهام بخش از عشایر سایر استان های کشور تشکیل شده است. “

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بختیاری ها، عرب ها، سیستانی ها، بلوچ ها و کرمان ها و… آیات زیبای قرآن را به مردم یادآوری می کنند. معجزه آفرینش، جغرافیای دلنشینی از اخلاص، ساده زیستی، تلاش و مجاهدت خلق کرده است.

سلام گفت: عشایر رنگ و فطرتی را که با آن خو گرفته اند به خود گرفته اند و می نشینند و قله های بزرگ را فتح می کنند.

وی خاطرنشان کرد: عشایر مانند قله های سرفزار، باشکوه و قدرتمند هستند که مایه مباهات همه ماست، این ویژگی را از کوه هایی که در آن حرکت می کنند آموخته اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سینه های کلفت آنها دفاع از اسلام سخت است، در حالی که قلب های آن سینه ها نازک و شیرین است، مثل آسمان آبی صاف، همیشه به آسمان و غذایشان نگاه می کنند. خدا از تو می خواهد.

سلام گفت: نام مبارک حضرت ابوالفضل العباس (ع) یکی از نام های رایج در بین عشایر است که می توان توصیف های دقیقی از شخصیت ایشان داشت.

وی تاکید کرد: 11 هزار شهید صورتی که با عطر دل انگیز شهادت، بستری از لاله های همت و وفا را پیش روی ما نهاده اند، نشان از همت، مردانگی، وفاداری، شکوه و عظمت عشایر است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: به درستی که عشایر به تعبیر امام و رهبر ذخایر انقلاب هستند و مانند دریای طوفانی اما آرام مانند طبیعت سخاوتمند و بخشنده هستند. “

سلام ادامه داد: صفای باطن، صراحت کلام، زیبایی لباس، پوشش و شکوه در خلق حماسه ها، این گروه را مقتدر، مؤثر و محبوب خدا و رهبر کرد.

وی گفت: جان ما حاصل شهادت مردان و زنان عشایر است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هیچ کشوری در میان بسیاری از دشمنان در امان نمی ماند و بدون مقاومت و شهادت نمی توانند در میان آتش شرارت دشمنان به جامعه ای امن برسند.

سلام گفت: ما چیزی برای گفتن نداشتیم جز اینکه پروردگار ما خداست، اما آمریکایی ها می خواستند ما آنها را بپرستیم و در زیر پوشش فرعون، آنها می خواستند مسلمانان آنها را بپرستند، آنها می خواستند ما عقب مانده، افسرده باشیم، از بردگان سیاسی آنها اطاعت کنیم. و ثروت مادی و معنوی مسلمانان را غارت کنند.

وی با اشاره به اینکه قرآن پذیرای مومنانی است که در کنار رهبر خود ایستاده اند، یادآور شد: دشمنان ما شکست خورده اند و دستاورد شهدای شما گواه استقامت ماست، مگر اینکه 11 هزار شهید عشایری نتوانند روی زمین و عشایر بخوابند. راهش

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این مقاومتی است که سختی ها را کم می کند و خداوند به مؤمنان وعده نجات بعد از سختی ها را داده است.

سلامی با بیان اینکه جهاد مایه سعادت است، افزود: اگر مردم از جهاد منحرف شوند، خداوند لباس ذلت بر ملت خواهد پوشاند.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه رشادت های عشایری که هم در دوران تاگوت و هم در دوران دفاع مقدس جبهه حق علیه باطل را رهبری کردند، مشهود است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مردم امروز اخبار جامعه سیاسی صهیونیسم را بشنوند و فروپاشی آن را ببینند. امروز آمریکا به فکر فرار و پیروزی آبرومندانه است، اما ما می گوییم به آمریکا داده شده که جایی برای ماندن ندارد.

سلام با بیان اینکه تاریخ این کشور پر از پیروزی است، یادآور شد: هرجا با دشمنان روبرو شدیم عقب نشینی کردند، امروز دشمن افسرده، ناآرام و سرگردان اما مجروح و با بغض عمیق به دنبال ضربه زدن به انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نمی توانستند باور کنند که این ملت 44 سال در مبارزه مستمر باقی بماند و در دهه های آینده اینقدر مقتدر بماند. و گاهی به زبان ما حرف می زنند اما حرف های دشمن را ترجمه می کنند و فکر می کنند که می توانند بر دل و فکر مردم مسلط شوند، مردم را از نظامی که خودشان با خون شهدایشان ساخته اند جدا کنند.

سلامی گفت: پناهندگانی که در کنار دشمن هستند دروغ می گویند و از دشمن می خواهند که ایران را تحریم کند تا دارو به دست بیماران ما نرسد و مردم را گرسنه نگه دارد، اما این یک خیال باطل است. مردم منافقین، مشرکان و یارانشان اراجیف را می شناسند، «می گویند با ملت ما مهربان نیستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آرزوی ما این است که در مقابل این ملت فداکاری و فداکاری کنیم تا ملت بماند و بدرخشد و آرمان های خود را زیبا و دلنشین توسعه دهد. این ملت و این مملکت قوی تر می شود و ما به زودی یکی از قدرت های بزرگ خواهیم بود.

سلام یادآور شد: شهادت ثمره جاودانه دارد، مرگ سرآغاز حیات جاوید و شکوه و عظمت انسان و عروج و عروج به عرش است، این ملت با برکت شهادت است.

وی گفت: هیچکس از برتری انقلاب خسته نمی شود و جهاد به ما اخلاق می دهد، ملتی که دشمن بزرگی دارد رشد می کند، منطق رویارویی با دشمنان بزرگ تقویت عضلات اسلام است، بدون عظمت در دنیای تصادفی. . نمی آید و شما باید تلاش کنید و آن را پیدا کنید.

سردار سلامی در پایان از زحمات میزبانان کنگره به ویژه نماینده ولی فقیه در استان، استاندار چهارمحال و بختیاری، مسئول بسیج مستضعفین، فرمانده سپاه کمر بنی هاشم و همکارانشان تقدیر کرد. و بسیجیان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید