حاج قاسم صداقت، همت و وفاداری روستائیان و عشایر را با خود داشت/ شهید سلیمانی مظهر حقانیت انقلاب اسلامی شد.

ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798173

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

علی اکبر احمدیان با بیان اینکه به او صداقت، غیرت، وفاداری دهقانی و عشایری داشت و همه این ویژگی ها را در کلاس انقلاب اسلامی تکمیل کرده بود، گفت: شهید سلیمانی مظهر حقانیت انقلاب اسلامی و پیام آور شد. انقلاب اسلامی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار علی اکبر احمدیان صبح امروز در اجتماع عشایری در مصلی رابر با اشاره به دومین سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی اظهار داشت: با شهادت حاج قاسم واقعاً احساس می کنیم که یتیم شده ایم؛ ما واقعاً احساس یتیمی می کنیم. شهید سلیمانی اصرار داشت که مردم شهادت دهند که آیا در او ایرادی ندیده اند یا خیری از او دیده اند.

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز شهید سلیمانی در قلب هر انسان ایران و جهان اسلام جای دارد، گفت: تمام صفات خوبی که می خواهید در آن تجسم داشته باشید در چهره انسان قابل مشاهده است. یک شهید سلیمانی

وی با بیان اینکه مکتب سلیمانی مدرسه انقلاب اسلامی بود، گفت: حاج قاسم حجت خدا و فرمانده مقاومت شد و حالا چرا حجت خدا شد؟ زیرا بر اساس حقانیت دین، خداوند به وعده های خود عمل می کند; همانطور که شهید سلیمانی قول داده بود کمتر از سه ماه دیگر پایان داعش را اعلام می کنیم. خداوند نیز به این وعده عمل کرد.

وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه دیگر وعده‌های شهید سلیمانی به خود و شهدای اطرافش درست بود، افزود: آرزوی شهید سلیمانی آن‌طور که می‌خواست برآورده شد. او درباره شهادتش گفت که دوست دارم شهید شوم. اما من پشت دیوار شهید نمی شوم، بلکه می خواهم به دست عاشق ترین اشقیا شهید شوم و خداوند طومارشان را امضا کرد.

سردار احمدیان ادامه داد: حاج قاسم به گونه ای شهید شد که هم شب جمعه بود و هم جمعه و اینها حقایق وعده الهی است که خداوند به عهد خود وفا می کند.

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی حجت خدا شده است، گفت: همه بر این باورند که با جهاد، عزت، رشد، عزت، علم و هدایت الهی می آید و امروز این نور است. گسترده است. در کل کشور».

وی با تاکید بر اینکه سلیمانی پنج ساله حتماً یکی از کارگران امام راحل در خرداد 63 بوده است، گفت: حاج قاسم مدیر سرمایه بود، تغییر سمت نداد. او نسبت به خود صداقت، همت، وفاداری دهقانی و عشایری داشت و همه این خصوصیات را در کلاس انقلاب اسلامی تکمیل کرد.

وزیر با بیان اینکه شهید سلیمانی به رهبری و مردم وفادار بود، گفت: حاج قاسم حرف هیچکس را نشنید و فقط خدا گوش داد و به عهدش وفا کرد.

سردار احمدیان گفت: یک ویژگی بارز که در حاج قاسم بی نظیر بود این بود که شهید سلیمانی حلالیت یافت و این همان چیزی است که خدمتگزاران ما نیاز دارند و اگر می خواهیم مانند حاج قاسم باشیم باید عزم جدی داشته باشیم. .

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: حاج قاسم مظهر حقانیت انقلاب اسلامی و مظهر پیام انقلاب اسلامی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید