زینت دهندگان دشمن خائنند/ شرایط زمانه را باید با بصیرت بشناسیم

ساعت: 15:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799206

آیت الله عبادی با بیان اینکه خصلت تقوا کسب بصیرت است، گفت: باید به دشمن به چشم دشمن نگاه کنیم و حال و هوا را بفهمیم و کسانی که دشمن را زینت می دهند خائن هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با سرمربیان حلقه های صالحین شهرستان درمیان اظهار داشت: برنامه بسیار جذاب و جذابی بود و مشکلات با جدیت دنبال می شود و تنها راه رسیدن به آرمان ها همین است. رهبر انقلاب این طرح (حلقه های صالحین) جواب می دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برنامه ها دارای آموزش و سمینار و سلسله مراتب تربیت مربی و سرمربی است، اما روح همه اینها بصیرت است که این دهه تبیین بصیرت است، افزود: در این برنامه ها می توان گفت که این بصیرت در حال اجراست. دلیلش را می بینید که چهل سال تجربه و علم خوب داشتند، اما راه را گم کردند، اما کسانی که از تقوا پیروی کردند، راه را درست رفتند.

وی با اشاره به اینکه خاصیت تقوا دریافت بصیرت است، ادامه داد: خداوند در آیه 201 سوره اعراف می فرماید:

آیت الله عبادی با بیان اینکه همه در خطر هستند، اما اگر تقوا رعایت شود و بصیرت الهی بر تقوای بیان شده در قرآن باشد، این مصونیت روشن می شود، گفت: الحمدلله همه حاضران مصداق انسان های متقی هستند.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: از نظر بصیرت دو موضوع بسیار مهم است، یکی اینکه نباید به دشمنان اسلام و انسان ها با دید خوش بینانه نگاه کنیم چرا که برنامه آنها تخریب اسلام و انسان است. موجودات

وی گفت: از 200 سال پیش تاکنون این ظلم های داخلی با استعمار بیگانه همراه بوده و کار آنها دزدی، سلطه گری، فحشا و بی شرمی، ایجاد اعتیاد و انواع سرگرمی ها و کشاندن مردم به ورطه هوس و آسیب بوده است. متفاوت بود و بهترین ابزار او ظالمان داخلی بودند.

آیت الله عبادی به جنایات و کشف حجاب و ترویج فساد، فحشا و چپاول در کشور در دوران رضاخان پهلوی اشاره کرد و افزود: بصیرت این است که دشمن را دشمن ببینیم و زینت دهندگان دشمن خائن هستند. “

سخنگوی مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک معجزه الهی بود، گفت: امروز اروپایی ها حدود 60 تا 80 میلیون نفر از 100 میلیون هندی آن زمان را کشتند و به دروغ به کشف قاره آمریکا پرداختند.

وی با اشاره به اینکه 70 سال پیش که می خواستند این سرزمین را اشغال کنند، انگلیس به چشم مردم دنیا لغزید، گفت: فلسطین در طول تاریخ یک نقطه عطف بوده و هیچ گاه بدون جمعیت نبوده است. .

آیت الله عبادی، اروپایی ها را مقصر جنگ جهانی اول و دوم دانست و افزود: اروپایی ها فلسطین را به بهانه دروغگویی درباره هولوکاست اشغال کردند که 6 میلیون یهودی توسط آلمانی ها سوزانده شدند، در حالی که اگر می خواستند هولوکاست را جبران کنند، ببخشید. از فلسطین؟

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه اگر حاج قاسم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نبودند داعش متمولان در اروپا با مردم چه می کردند، گفت: آنها را زینت می دهند.

وی ادامه داد: کسانی که رو به غرب (جبهه سیاسی و فرهنگی حاکم بر غرب) می خوابند و دلشان به دشمن می خورد، به تعبیر قرآن از شما نیستند.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه انسان با بصیرت هیچ گاه دشمن را فریب نمی دهد و دشمن را دوست نمی پندارد، افزود: موضوع دیگر در بصیرت این است که در دنیا چه گذشت و زمانی که دشمن گفت قضیه جمهوری اسلامی است. ایران تمام شد اما رهبر انقلاب گام دوم انقلاب را نوشتند و افق ها روشن است و می خواهم بگویم باید با بصیرت زمانه خود را درک کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز شرایط برای تفکر بسیجی و صالحین فراهم شده که این یک موهبت الهی است. البته باید در هر شرایطی کار کرد، اما این لطف الهی که سه قوه پیاده و زمین بسیار فرخنده است، این مهمتر از 22 باخمن 1957 است، زیرا این روز ایمان و احساس و شور بود. اما باورها نسبت به پیروزی انقلاب اسلامی ضعیف بود، اما اکنون این باور برای مردم منطقه و جهان محقق شده است، بنابراین این یک حرکت جدید است.

وی به برگزاری مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر جهان اشاره کرد و گفت: مردم عدالت و اسلام می خواهند.

آیت الله عبادی گفت: حرکت هایی که شروع می شود ریشه دارد و حتی خود کارشناسان غربی هم می گویند کار آمریکا تمام شده است. با بصیرت باید شرایط زمان را بشناسیم و از خداوند توفیق بخواهیم تا مطابق این زمان حرکت کنیم و به زودی آثار آن را در کشور، منطقه و جهان شاهد باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید