سارقان چگونه سیستم های امنیتی بانک ملی را غیرفعال کردند؟ جزئیات جدید از سرقت بزرگ

سارقان چگونه سیستم های امنیتی بانک ملی را غیرفعال کردند؟  جزئیات جدید از سرقت بزرگ

روز جدید یکی از اعضای هیئت مدیره بانک ملی با بیان اینکه غرامت تمام آسیب دیدگان توسط بانک ملی و با نظارت قوه قضائیه پرداخت می شود، اعلام کرد:

مونسان یکی از اعضای هیات مدیره بانک ملی در خصوص جزئیات جدید سرقت از شعبه دانشگاهی بانک ملی گفت: از 16 هزار گاوصندوق موجود در این واحد دانشگاهی حدود 162 صندوق به سرقت رفت. از 250 گاوصندوق در دسترس مشتریان، 162 گاوصندوق شکسته و تمام جعبه های خالی خالی شده است.

یکی از کارمندان بانک ملی با بیان اینکه بسیاری از صندوق های رای پر شده و قابل تخلیه نیست، گفت: از همان ابتدا نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی وارد عمل شدند. نحوه ورود سارقان به بانک در حال بررسی است و دوربین های اطراف نیز توسط نیروی انتظامی رصد می شود.

از قربانیان برای شناسایی اموال دعوت کنید

مونسون که در تلویزیون صحبت می کرد افزود: سارقان با ابزار و تجهیزات پیشرفته وارد ساختمان شدند و متاسفانه این اتفاق افتاد. قربانیان برای شناسایی اموال به بانک دعوت شدند. تعدادی از قربانیان قبلاً از برخی از آنها مطلع شده و محتویات این صندوق ها را خود اعلام کرده اند. جلسه تشکیل شد و بقایای جنایت مورد استفاده نهادهای امنیتی و انتظامی قرار گرفت.

پرداخت غرامت به قربانیان تحت نظارت قوه قضائیه

در پاسخ بفرمایید خسارت را چگونه پرداخت خواهید کرد؟ وی گفت: با نظارت قوه قضائیه غرامت تمامی آسیب دیدگان توسط بانک ملی پرداخت می شود.

وی در پاسخ به این سوال که در بیانیه نیروی انتظامی به کوتاهی برخی افراد اشاره شده است، آیا خودتان به این کاستی ها رسیدید؟ وی گفت: این گفته نیروی انتظامی است، همه همکاران صنعت حضور دارند و هیچ کدام غایب نیستند. بررسی ها برای رفع هرگونه کاستی در این سازمان ادامه دارد.

مونسون در مورد اینکه آیا جعبه ها هیچ آلارم ندارند؟ وی همچنین توضیح داد: جعبه ها مجهز به سیستم های امنیتی هستند. اما به گفته کارشناسان، تیم سارقانی که وارد این صنعت شده بودند به قدری با تجربه و سخت کوش بودند که توانستند سیستم ها را غیرفعال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید