سازش با اسرائیل اشغالگر محکوم به شکست است

ساعت: 21:09
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798634

حزب عدالت و توسعه مغرب با ابراز تعجب از موضع کشورش در مورد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گفت: موضع این حزب در رد سازش هرگز تغییر نخواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالله البانکران، دبیرکل حزب عدالت و توسعه مغرب، تاکید کرد که موضع این حزب در رد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی قاطعانه است و هرگز تغییر نخواهد کرد.

به گزارش روسیا الیوم، بنکران در نشست حزب عدالت و توسعه در رباط گفت که موضع این حزب در مورد سازش با اسرائیل تغییری نکرده و بدون شک مخالف آن نخواهد بود و خواهد ماند.

وی گفت: موضع ما به یک دلیل ساده تغییر نخواهد کرد و آن این است که اسرائیلی ها به سوء استفاده از برادران فلسطینی ما ادامه می دهند، زمین آنها را تصرف می کنند، درختان آنها را قطع می کنند و به آنها حمله می کنند.

وی ادامه داد: ما موضع دولت را درک می کنیم و آن را محکوم نخواهیم کرد، اما از سرعت برخی برای عادی سازی به هر شکلی تعجب می کنیم.

هیچ کس نمی تواند ما را به مواضع حزبمان مبنی بر عادی سازی با رژیم صهیونیستی متهم کند یا ما را مجبور به اتخاذ موضع خاصی کند.

حزب عدالت و توسعه مراکش که در انتخابات پارلمانی قبلی رتبه اول را کسب کرده بود، در انتخابات سپتامبر با 13 کرسی در رتبه هشتم سقوط کرد در حالی که مجلس ملی آزاد اکثریت 102 کرسی را به دست آورد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید