سازمان بازنشستگی هنوز پاسخگوی بازنشستگی مرادی نیست/ هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال طبق اساسنامه تصمیم گرفته است.


ساعت: 13:29
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810207

انتخابات بسکتبال 8 اسفند برگزار می شود. این هفته یک انجمن ژیمناستیک برگزار می کنیم

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: صحبتی مبنی بر تعویق انتخابات فدراسیون بسکتبال مطرح نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه تاریخ شفاهی ورزش ایران درباره انتصاب فدراسیون وزنه برداری و اینکه گفته می شود سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست منصوب می شود، گفت: مرادی چطور است و منتظریم. برای نامه سازمان بازنشستگی و پاسخ نمی دهد. اما تا یکی دو روز آینده تکلیف مشخص می شود و چیزی نیست که برای انوشیروانی حکم سرپرستی صادر شده باشد..

وی با بیان اینکه ممکن است دوباره انتخابات فدراسیون بسکتبال به تعویق بیفتد، تصریح کرد: اینطور نیست و خدای نکرده انتخابات بسکتبال را 8 اسفند برگزار می کنیم و تاکنون صحبتی مبنی بر تعویق انتخابات نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل برگزار نشدن جلسه فوق العاده ژیمناستیک چه بود؟ وی گفت: برخی کارها آماده نبود و شنبه آینده انشالله جلسه او را برگزار خواهیم کرد..

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص بلاتکلیفی فدراسیون دوچرخه سواری و عدم تایید اساسنامه آن توسط اتحادیه جهانی گفت: روال در حال انجام است. اطلاع ندادند. مهم ترین موضوع در حال حاضر اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا است و در حال بررسی شرایط آنها برای حضور در بازی های آسیایی هستیم. مشکلات مالی هم وجود داشت که در صدد رفع آن هستیم که در امور فدراسیون متوقف نشده و انجام می شود. ما همچنین پیگیر انتخابات هستیم تا موانع را برطرف کنیم.

قائم مقام وزیر در خصوص پرداخت بودجه فدراسیون ها گفت: تا پایان هفته واریز داریم که مبلغ زیادی است. تا پایان سال دو مرحله سپرده گذاری برای فدراسیون ها داریم.

پولادگر درباره اعلام استقلال موی تای و ساواتا و جایگاه وزارت ورزش گفت: این یک اشتباه است و امیدواریم آنها متوجه اشتباه خود شوند زیرا به ورزش ما آسیب می زند و راه درستی نیست. این در هیچ کجای دنیا شبیه سازمانی نیست که خود را یک فدراسیون مستقل اعلام کند. ما قانون داریم و همه دنیا می دانند افرادی که شهروند یک کشور هستند باید قوانین عمومی و قانون اساسی را رعایت کنند و این اتفاقاتی که گاهی می افتد خلاف قوانین کشور است و به ورزش آسیب می زند. امیدواریم این اتفاقات تکرار نشود.و در حال اصلاح موارد موجود هستیم.

پولادگر در خصوص اتفاقات فوتبال و اینکه آیا این مسائل روی آماده سازی تیم ملی در آستانه جام جهانی تاثیر می گذارد، گفت: فوتبال یک بحث مدیریتی بود و هیئت مدیره طبق اساسنامه تصمیم گرفت. آنها قطعاً انجام دادند و هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. ما همه طرفدار فدراسیون هستیم و از آن حمایت می کنیم تا مشکلی نباشد و با قدرت در جام جهانی شرکت کنیم..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید