سازمان ثبت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با یکدیگر همکاری می‌کنند

در نشست مشترک رئیس سازمان ثبت و مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر آموزش مالکیت فکری کودکان و نوجوانان در زمینه ترویج اختراعات، علائم تجاری و طرح ها و همچنین تاکید شد. به عنوان ایجاد محتوای چند رسانه ای مانند پادکست، انیمیشن، کتاب و غیره.

به گزارش خبرگزاری موج


به گفته قوه قضائیه حسن بابایی رئیس ثبت املاک در نشست مشترک با مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان وی بر اهمیت مالکیت فکری در زندگی فردی و اجتماعی کودکان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: کودکان و نوجوانان این سرزمین باید با عملکرد مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت در زمینه هایی مانند ثبت اختراع، طرح های صنعتی آشنا شوند. و برندهای تجاری و این خود مستلزم آموزش صحیح و متناسب با سن این افراد است.

بعد از آن حامد شمکتی، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وی همچنین گفت: آموزش مالکیت فکری یکی از بحث های اصلی کودکان در دنیاست و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از متولیان موثر در حوزه کودک و نوجوان است.

وی افزود: آموزش عمومی و انفرادی نیروی انسانی در زمینه مالکیت فکری، تولید پادکست، انیمیشن، تئاتر، تصویرسازی و انتشار کتاب های متناسب با سن کودک و نوجوان در راستای تربیت نسل جدید و آشنایی با فکر و اندیشه. املاک یکی از مواردی است که باید با سازمان ثبت در میان گذاشته شود. باید برای کودکان و نوجوانان کارساز باشد.

در این جلسه که با حضور اسلامی رئیس مرکز مالکیت فکری سازمان ثبت برگزار شد، مقرر شد تفاهم نامه مشترکی بین مرکز مالکیت معنوی اسناد کشور و سازمان ثبت اسناد و املاک و کانون پرورش فکری کودکان منعقد شود. و نوجوانان به منظور احراز موقعیت های مشخص شده.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها