سازمان حمایت از مصرف کنندگان: ذخیره منتخب در مراحل بعدی خودرو به قید قرعه کشی خواهد شد

سازمان حمایت از مصرف کنندگان: ذخیره منتخب در مراحل بعدی خودرو به قید قرعه کشی خواهد شد

روز جدید : صدیف بیک زاده رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده گفت: علت مشکل در اعلام نتایج انتخاب برای خرید خودرو این است که انتخاب ذخیره با گزینش اولیه و طرح های مشخص مشخص نمی شود. برای ماشین ها.”

رئیس سازمان حمایت مصرف کننده و تولیدکننده با بیان اینکه در اعلام نتایج توزیع خودرو از طریق سامانه یکپارچه بلاتکلیفی وجود دارد، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از قرعه کشی مجدد در فرآیند توزیع، حدود 12 هزار نفر به عنوان نامزد ذخیره انتخاب شدند. اما این مشکل در سامانه مذکور به وضوح شناسایی نشد و ابهاماتی ایجاد کرد.

به گزارش سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده، صدیف بیک زاده در ادامه توضیح داد: طرح هایی مانند فروش فوری. فوق العاده و پیش فروش اعلام شده از سوی خودروسازان و برگزیدگان برای پیگیری و ارائه خودرو توسط وزارت صمت در قالب این طرح ها ثبت نام کرده اند.

وی افزود: انتصاب پرورش دهندگان ذخیره به این دلیل است که اگر بنا به دلایلی رئیس پرورش دهندگان فرآیند خرید خودرو را به موقع انجام ندهند و یا پول واریز نکنند، این افراد جایگزین می شوند؛ اما در تلفیقی انجام می شود. سامانه شناسایی شده و متاسفانه اطلاعات نادرست ارائه شده توسط برخی خودروسازان نیز به این ابهامات دامن زده و نگرانی ها را دوچندان کرده است.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: تغییر رویه توزیع خودروها، اعمال کنترل های دقیق و شفاف سازی نیز فشار مضاعفی بر سیستم توزیع خودروهای جدید وارد کرده است که تاکنون چندان کنترل و نظارت نشده است. “

وی با اشاره به وضعیت توزیع خودرو، یادآور شد: در فرآیند توزیع خودرو در سامانه یکپارچه طراحی شده، اولین گام این بود که کنترل ها و نظارت های لازم انجام شود تا داوطلبان واجد شرایط به عنوان کاندیدای اصلی توزیع خودرو معرفی شوند. .

دیدگاهتان را بنویسید