سازمان ملی استاندارد ایران به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند متصل شد


ساعت: 12:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898522

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و امنیت سایبری از اتصال سازمان ملی استاندارد ایران به پنجره واحد خدمات هوشمند دولت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی از پیوند سازمان ملی استاندارد ایران به پنجره واحد خدمات هوشمند دولت خبر داد و افزود: با اشاره به بند «و» تبصره 7 قانون بودجه سال 1401 قانون بودجه سال 1401، سازمان ملی استاندارد ایران به پنجره واحد خدمات هوشمند دولت اشاره کرد. که از طریق «پنجره ملی خدمات هوشمند دولت» و مصوبات ابلاغی رئیس جمهور در بیست و دومین اجلاس شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور، پرکاربردترین خدمات انحصاری را به دستگاه های اجرایی و عمومی کشور ارائه می کند. رابط سازمان استاندارد ایران این سامانه در دستور کار قرار گرفت.


احمد تقوی نجیب در خصوص آخرین پیشرفت ها در زمینه اتصال به پنجره خدمات ملی هوشمند دولت گفت: پنجره واحد خدمات سازمان با ارائه چهار سیستم اصلی به پنجره خدمات دولت هوشمند ملی متصل می شود. این سامانه ها شامل «سیستم یکپارچه پایش عملکرد استاندارد»، «سیستم پایش تجهیزات تفریحی»، «سیستم مانیتورینگ جایگاه CNG» و «سیستم انرژی و احتراق» است و به زودی سایر خدمات الکترونیکی سازمان نیز به این پنجره متصل خواهد شد.


رئیس مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی تصریح کرد: با توجه به مراحل عملیاتی اتصال سامانه‌های مذکور به پنجره واحد خدمات، در ماه‌های اخیر امکان دسترسی بیش از 103 هزار کاربر به سامانه‌های تخصصی سازمان در یک کاربر متمرکز فراهم شده است. سامانه مدیریتی به صورت تک sign-on و به بهره برداری رسیده است و هم اکنون تمهیدات لازم برای اتصال سایر خدمات الکترونیکی سازمان به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت اندیشیده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید