سازمان تامین اجتماعی با پنجره ملی خدمات هوشمند دولت پیوند خورد


ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1898088

عیسی زارع پور از ارتباط سازمان تامین اجتماعی با پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد و گفت: خوشبختانه یکی از دستگاه هایی که در دولت سیزدهم و در زمان تشکیل دولت هوشمند به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد، در سال 1394 به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دست آمد. خیلی زودتر از اصطلاح قانونی، سازمان تامین اجتماعی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عیسی زارع پور وزیر ارتباطات ضمن اعلام پیوستن سازمان تامین اجتماعی به پنجره خدمات ملی دولت هوشمند، این سازمان را یکی از سازمان هایی معرفی کرد که خیلی زودتر از موعد قانونی با پنجره خدمات دولت هوشمند ملی همراه شده بود.



وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: خوشبختانه یکی از دستگاه هایی که در دولت سیزدهم و در زمان تشکیل دولت هوشمند بسیار زودتر از موعد مقرر قانونی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد، سازمان تامین اجتماعی بود. .



وی افزود: این سازمان با اتصال و به اشتراک گذاری بانک های اطلاعاتی خود در پنجره ملی توانسته است 42 خدمت آنلاین به میلیون ها بیمه شده ارائه دهد که در گذشته برای دریافت خدمات مورد نیاز خود مجبور به صرف زمان، هزینه و انرژی قابل توجهی بودند. مراکز تامین اجتماعی



زارع پور خاطرنشان کرد: امروز میلیون ها هموطن مجبور به مراجعه به خدماتی مانند اخذ سابقه بیمه، محاسبه میزان مستمری بازنشستگان، بیمه کارگران ساختمانی، خدمات درمانی، پرونده الکترونیکی، اخذ تاییدیه از مراجع پزشکی، درخواست هیات پزشکی، ازدواج هستند. هدیه و سایر نسخه های الکترونیکی نیازی به مراجعه به مراکز تامین اجتماعی در شهر و روستا ندارند بلکه می توانند در هر ساعت از شبانه روز و در مدت زمان بسیار کوتاهی این خدمات را به صورت کاملا رایگان دریافت کنند.



لازم به ذکر است سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر قادر است در سامانه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری خود به 45 میلیون بیمه شده، کارفرما، مستمری بگیر و مستمری بگیر تحت پوشش این سازمان، انواع خدمات بیمه ای ارائه دهد که از طریق پنجره ملی نیز قابل دسترسی است. خدمات دولتی هوشمند

دیدگاهتان را بنویسید