بیمه مرکزی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مرتبط شد


ساعت: 17:30
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1899042

برای انجام تعهدات قانونی خود، بیمه مرکزی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بیمه مرکزی برای ایفای تعهدات قانونی خود به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند («بند ۴ بند و» تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور متصل شد.

بیمه مرکزی تمامی اقدامات لازم را برای ایجاد پنجره واحد خدمات هوشمند و پیوند با پنجره خدمات ملی انجام داده و هم اکنون با تعامل با سازمان فناوری اطلاعات و پیوند با «پنجره خدمات هوشمند دولت ملی» بیش از یک سوم خدمات گسترده ای که از آن استفاده می شود شامل پاسخ به درخواست سوابق بیمه خودرو، پاسخ به درخواست های صحت بیمه نامه، پاسخ به درخواست سوابق بیمه نامه های مردم (بیمه نامه های من) از طریق این پنجره واحد است.
در بهمن ماه 1400 بیمه مرکزی مجوز استفاده از سرویس استعلام بیمه نامه را که یکی از پرکاربردترین خدمات است از طریق درگاه رسمی و اپلیکیشن دولت همراه داد و هم اکنون دسترسی به این سرویس از طریق پنجره ملی خدمات هوشمند دولت فراهم می شود. .

ضمناً کلیه خدمات منتهی به مجوز این سازمان در حال حاضر در سیستم صدور مجوز کلی کشور مستقر است. با معرفی این سامانه، مجوزها در پنجره واحد ملی از متولی مربوطه قابل دریافت خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید