سازمان منطقه ویژه اقتصادی و دانشکده فنی دخترانه خراسان جنوبی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.


ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808736

مدیر دانشگاه فنی حرفه ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این یک تکلیف در زمان اشتغال و کارآفرینی است، گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، ملکی ظهر امروز در جلسه امضای تفاهم نامه منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی و هنرستان دخترانه گفت: در این زمان اشتغال و کارآفرینی وظیفه منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی است. تکالیف خود را خوب انجام دهید.

وی ساماندهی منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی را یکی از بخش های پیشرو در اشتغال و کارآفرینی استان دانست و افزود: همه باید دست به دست هم دهیم تا معضل بیکاری ریشه کن شود.

مدیر دانشگاه فنی حرفه ای خراسان جنوبی گفت: اگر جوانان را به ازدواج تشویق کنیم، مبنای اصلی آن اشتغال است و اگر فردی در راه اشتغال گام بردارد، کار جهادی بزرگی انجام می دهد.

مالکی افزود: امیدواریم امروز با امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فنی حرفه ای استان و سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی روزهای خوبی برای دانش آموزان فرا برسد و همکاری های ما ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: هدف اصلی این تفاهم نامه هم افزایی و اشتراک دانش در خصوص توانمندی ها و توانمندی های دو گروه به منظور ارتقاء در حوزه های مختلف تفاهم است.

مدیر دانشگاه های فنی حرفه ای خراسان جنوبی گفت: اهمیت ایجاد اشتغال برای ایجاد ثبات اقتصادی در جامعه موضوعی مسلم است. توجه بیشتر به موضوع اشتغال در جامعه می تواند منجر به افزایش سطح رفاه عمومی و توسعه همه جانبه جامعه شود.


حضور دانشجویان خلاق در هنرستان فنی حرفه ای دخترانه خراسان جنوبی

مدیر آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه خراسان جنوبی همچنین گفت: دانش آموزان ما در هنرستان دخترانه استان پتانسیل بالایی دارند. یک شورای اضافی بین دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشکده و اساتید تشکیل شده است.

اطمینان گفت: دانشجویان ما در این دانشکده خلاق هستند و ایده های خوبی دارند که در گروه های مختلف قابل استفاده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید