اعطای 120 میلیارد تن وام به خراسان جنوبی در قالب تفاهم نامه همکاری استاندار و کمیته پشتیبانی


ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: 1401/04/09
کد خبر: 1879834

معاون استاندار خراسان جنوبی از هماهنگی امور عمرانی خبر داد؛

عباس زاده از اعطای وام 120 میلیارد تنی به استان در قالب تفاهم نامه همکاری بین استاندار و کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، علیرضا عباس زاده امروز در آیین تهیه و توزیع مقالات مربوط به اجرای فاز اول تفاهم نامه همکاری استانداری با کمیته یاری امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: این اعتبار برای تامین مناسب تر خدمات رسانی به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان منصوب شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: در راستای برنامه ریزی برای ارائه خدمات بهتر و منظم به جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، تفاهم نامه ای بین استاندار و کمیته امداد امام خمینی(ره) منعقد شد. رسیده است.

به گفته وی؛ این تفاهم نامه شامل 14 قسمت از مسئولیت ها و برنامه های ویژه کمیته همیاری امام خمینی (ره) به نیازمندان استان با وام 120 میلیارد تنی است.

معاون استاندار ابراز امیدواری کرد؛ بر اساس این تفاهم نامه و برنامه ریزی و هماهنگی استانداری و سایر دستگاه های اجرایی متولی استان، با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) امسال باید خدمات مناسب تری به نیازمندان ارائه شود.

عباس زاده گفت: در فاز اول این تفاهم نامه 812 قلم کولر آبی و یخچال به نیازمندان تحویل داده می شود.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی استان به ویژه با کمک کمیته همیاری خمین می توان خدمات بهتر و فشرده تری را به مردم و غیر ساکنان در سال 1401 ارائه کرد تا رضایت بیشتر آنان را فراهم کنیم. “

باید بگویم؛ در این مراسم 180 دستگاه یخچال و 632 دستگاه کولر آبی به ارزش بیش از 37 میلیارد ریال به خانواده های نیازمند تحویل داده شد.

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از پروژه های مسکن شهری کمیته همیاری امام خمینی (ره) بیرجند در روستاهای شکراب و کلاته باجدی بازدید و بر تسریع در اجرای پروژه های مسکن شهری مددجویان تاکید کرد. این سازمان. پشتیبانی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید