ساعات فعالیت مراکز تفریحی ناژوان در فصل پاییز اعلام شد

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان ساعات فعالیت مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان اصفهان در فصل پاییز را اعلام کرد.


به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی قائلی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، زمان فعالیت آکواریوم ساعت ۹:۰۰ تا ۱۹:۰۰، باغ پرندگان از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۶:۳۰، نمایشگاه و موزه صدف‌ها و باغ گل‌های گرمسیری ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸:۳۰۰ است.

وی اضافه کرد: همچنین  ساعت فعالیت باغ خزندگان ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸:۳۰، قطار شادی و سه‌چرخه خانوادگی ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰، درشکه ساعت ۹:۰۰ ۱۷:۰۰، غرفه‌های فروش مواد غذایی و کافی‌شاپ ساعت ۸:۰۰ تا ۲۳:۰۰ و پارکینگ‌های عمومی ناژوان ساعت ۶:۰۰ تا ۲۳:۰۰ می باشد.

قائلی بیان کرد:ساعات فعالیت مراکز گردشگری ناژوان با اولویت و در نظر گرفتن تمام جوانب تأثیر اقتصادی، حداکثر زمان استفاده از زمان بازدیدکنندگان و به‌صورت ویژه ایجاد رضایت‌مندی و تفریح سالم برای شهروندان و گردشگران، تفریح دسته‌جمعی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، تربیتی و آموزشی در فصل پاییز تعیین و ابلاغ شد.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان از شهروندان، گردشگران و بازدیدکنندگان درخواست کرد: ضمن استفاده مناسب از خدمات پیش‌بینی شده، با پیشنهادها و انتقادهای سازنده خود مدیریت ناژوان و سایر مسئولان را برای بالا بردن سطح کمی و کیفی خدمات یاری کنند.

 



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید