سالروز رحلت امام خمینی (ره) بر علمای اهل سنت تسلیت باد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر. به مناسبت سی و سومین سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، آن روز را تسلیت گفتند.


او نه تنها یک سیاستمدار بود، بلکه یک عالم دینی بزرگ و مجاهدی خستگی ناپذیر بود

بسم الله الرحمن الرحیم سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و تدبیر و درایت خود را از دست دادند.

رهبری ساده مردم و مردمی که نه تنها به عنوان یک سیاستمدار، بلکه عالمی بزرگ و مجاهدی خستگی ناپذیر، همواره به راه مبارزه با عدالت و ظلم معتقد بوده و سلطنت ستم شاهی را اداره می کنند. اسلامی است، اما یادآور قیام خونین 15 خرداد است که نقش بسزایی در شکل گیری انقلاب اسلامی داشت، امام خمینی (ره) حقیقتی است که همیشه زنده است و جاودانه خواهد بود. این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بی شک ثمره پیروی از ملت غیور ایران اسلامی به جان رهبر معظم انقلاب و دفاع از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه راه شهداست. حضرت آیت الله من خامنه ای (مدظله العالی) و سلام بر شما و رحمت و برکات الهی.

امام جمعه اهل سنت سیراف حسین افروز


او خدای عبد صالح و نیمه شب و روح بلند روزگار بود

به نام خدا
درگذشت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت می گویم.
«او عبدالصالح نيمه‌شب و روح برتر روزگار بود. اسلام و حکومت اسلامی را احیا کرد. او به معنای واقعی کلمه احیاگر سنت و روش معصوم بود.» انشاءالله به ظهور منجی عالم بشریت (عج) با نهضت جهانی امام خمینی رحمه الله.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ محسن یمینی مدیر مرکز اسلامی استان بوشهر


14 از هورداد یادآور عزاداری امت اسلامی در وفات امام بزرگوار است.

بسمه تعالی
خرداد یادآور دو رویداد مهم است، یکی غم انگیز و دیگری سرنوشت ساز. و با برافراشتن پرچم قیام علیه ظلم و تاریکی، میراثی به یاد ماندنی از انقلاب اسلامی به یادگار گذاشت.
سلکوچ رحلت امام امت را گرامی می داریم و بر روح بلند این عالم ربانی درود می فرستیم. روحش شاد
سید حسن حسینی امام جمعه از جزیره شیف


روزی که عزاداری امت اسلامی در فراق عبد صالح هدی، من خمینی رحمه الله است.

“به نام خدا”

انقلاب اسلامی ایران حماسه ای شگرف در تاریخ معاصر است که با عنایت خداوند متعال و حماسه ساز بی بدیل قرن امام خمینی (ره) و ملت شریف ایران در راه استقرار نظام جمهوری اسلامی به پیروزی رسید.
چهاردهم هورداد جلوه ای از پیوند و دلبستگی ملت ایران به امام بزرگوار است. روزی که عزاداری امت اسلامی در فراق عبد صالح هدی است، من خمینی رحمه الله. غم از دست دادن مردی بزرگ و کم نظیر که با نیروی ایمان و صداقت و پاکی پرچم قیام در برابر ظلم و تاریکی را برافراشت و میراثی ارزشمند از انقلاب اسلامی به جای گذاشت. خمینی کبیر با ایمان به خدا و مردم، دین را به صحنه قدرت و سیادت رساند و ملت ایران را به استقلال، آزادی و ایمان عطا کرد.

اگرچه او امروز در میان ما نیست، اما راه، آداب و رسوم و آرمان هایش همچنان پابرجاست و مردم ایران اسلامی با وجود گذشت 33 سال از درگذشت این بزرگوار نشان داده اند که از عهد و راه خود دفاع کرده اند. امام و مقتدا ادامه می دهند. خداوند متعال را شاکریم که پرچم خمینی کبیر در دست فرزند دیگری از خاندان زهرای عطار (س) است که با درایت هوشمندانه و رهبری حکیمانه خود کشتی انقلاب را به کرانه امن اسلام ناب محمدی رساند. س.).

با ایمان خالصانه به منویات حضرت امام خمینی (ره) و توجه به موضوع مهم «حمایت از ولایت فقیه تا کشورتان آسیبی نبیند» حمایت خود را از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای اعلام می داریم. (مانند).

اسماعیل حامیسی امام جماعت مسجد علی بن ابیطالب (ع) روستای بنود


بزرگمردی که در پرتو بینش آزادیخواهانه خود توانست قیام دینی را در ایران اسلامی برپا کند

بسم الرحمن الرحیم
خلاصه خطبه نماز جمعه
نقش خانواده در میزان علاقه، توجه، تشویق و ترغیب فرزندان به قرآن کریم امری مسلم و حتی قابل الگوبرداری برای والدین است. بنابراین همانطور که والدین برای اوقات فراغت فرزندان خود در تابستان به تحصیل علوم و حرفه های مختلف توجه دارند، باید به آموزش و تعلیم قرآن کریم نیز توجه جدی داشته باشند.

در عزاداری سالروز قیام امام خمینی(ره)، اگر بخواهیم به شخصیت، سیره، بصیرت و رهبری امام خمینی (ره) نگاهی بیندازیم، امام خمینی (ره) بزرگترین تفاوت ایشان با دیگر رهبران جهان بود، خصلتی که مورد غارت قرار گرفته است. در طول زمان، زمان در مبارزه برای درخشش روزمره.

جهان بینی امام خمینی (ره) رویکرد کلی امام خمینی (ره) به نظام بین الملل، اقتدارگرایانه است و برخلاف رهبران جهان سوم و جهان اسلام، به جای تسلیم شدن در برابر نیروهای بزرگ و استکباری و ارائه تصویری ضعیف از رویکرد استبدادی. ترس و استکبار مستکبران و نیز نور امید را در دل مستضعفان جهان روشن کرد.
او توجه ویژه ای به آرمان های فلسطین دارد و حامی و یاور مستضعفان است و در مقابل ظلم می ایستد.

دوستت دارم. شیخ حسن بازدار امام جمعه گوده و عضو هیئت روحانیت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید