محکومیت اقدام تروریستی علمای اهل سنت بوشهر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با تشکر از گزارش؛ علمای اهل سنت استان بوشهر با صدور بیانیه ای حادثه تلخ و دلخراش حمله تروریستی به نمازگزاران و زائران حرم شاهچراغ را محکوم کردند.

در این رابطه شیخ حسین افروز امام جمعه اهل سنت بخش سیراف بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است.


ملت ایران هر چند مظلوم است اما ملتی قدرتمند و زیرک است


6732d10ad7b1 476f 4e5c 9542 1e389b92e28a خبر خاکستری

بسم الله الرحمن الرحیم و سیالم الدین زلموای منقلبون – زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) هدف حمله تروریستی قرار گرفتند، این حادثه تلخ و دلخراش صمیمانه به اطلاع فرمانده معظم کل قوا رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای و ملت شریف ایران اسلامی و خانواده شهدای این حادثه را تسلیت عرض می نمایم.

جنایتکاران بار دیگر دست به جنایت زدند و در کنار تجاوز به حریم مقدسات اسلامی، جان مردم مؤمنی که در نیازمندی به حق تعالی و بدون کوچکترین گناهی آماده ادای فریضه بودند، به شهادت رسید.

دشمنان بدانند ملت ایران اگرچه مظلوم است اما ملتی قدرتمند و زیرک است و اجازه نمی دهند دشمن کوچکترین مزاحمتی ایجاد کند و به فضل الهی این برادری و اتحاد و همبستگی پابرجا خواهد ماند و ما ما این جنایات را محکوم می کنیم..


وحدت و شجاعت ما به خطر نیفتد


21555a5b9e7f d7cf 486a 8665 aac7c936dc0f خبر خاکستری

همچنین شیخ احمدرضا کنعانی امام جمعه اهل سنت خارگ در این باره گفت: منافقان کور دل و دشمنان دین با این گونه اقدامات تروریستی خباثت خود را ثابت کرده اند.

برای اینکه اتحاد و شجاعت ما به خطر نیفتد، حمله تروریستی به حرم را محکوم می کنم و از خدا می خواهم که باعث سربلندی کشور و ملت شود.

دیدگاهتان را بنویسید