سامانه جدید بارشی از چهارشنبه وارد کشور می شود/ ادامه بارش ها تا پایان هفته


ساعت: 10:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813605

سازمان هواشناسی با اعلام تداوم بارش ها در بیشتر نقاط کشور از ورود سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه به کشور خبر داد و نسبت به افزایش بارندگی ها در 28 استان هشدار داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی راه دانا؛ سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز دوشنبه بارش ها در سایر نقاط کشورمان به جز سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و هرمزگان ادامه دارد.

امروز در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، کردستان، کرمانشاه، همدان، شرق و شمال خوزستان، استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، کوم، مرکزی، اصفهان، مزهلان و برخی از مناطق استان‌ها. ، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، جنوب و غرب سمنان، یزد، کرمان، فارس، بوشهر، نیمه جنوبی خوزستان، جنوب غربی آذربایجان، جنوب شرقی آذربایجان، مرکز و جنوب اردبیل و ارتفاعات هرمزگان بارش برف در رگبار و رعد و برق.

فردا در برخی مناطق خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، کرمان، شرق فارس، شمال و غرب هرمزگان، شمال اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردنوبیل و ترانه، شمال شمال رگبار و رعد و برق شدید و گاهی در البرز، قزوین و مازندران وزش باد پیش بینی می شود.

روز چهارشنبه با ورود بارش ها در برخی مناطق به سمت غرب، شمال غرب، دامنه ها و ارتفاعات البرز مرکزی بارش، گاهی رگبار و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

امروز خلیج فارس طوفانی است، با ورود سامانه بارشی به استان تهران، پایتخت تا پایان امروز بارش های متناوب خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید