بارش در 26 استان کشور/ روز جمعه سامانه بارشی جدید وارد کشور می شود


ساعت: 09:33
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834772

سازمان هواشناسی از بارش باران، رعد و برق و رعد و برق در 26 استان و ورود سامانه بارشی به کشور از روز جمعه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس تحلیل هواشناسی و نقشه های آینده ساز سازمان هواشناسی امروز در اکثر نقاط کشور به جز بوشهر، خوزستان، فارس، هرمزگان و استان های سیستان و بلوچستان در برخی ساعات از روز به ویژه در بعدازظهر و اوایل شب بارش باران. ، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گرد و خاک و تگرگ در برخی مناطق در مناطق مستعد بارش پیش بینی می شود.

شدت بارش امروز برای شمال غرب و غرب کشور است. پنجشنبه در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی آلبورگ در استان‌های زنجان، قزوین، آلبورگ، تهران، سمنان، ارتفاعات البرز در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، کرمانشاه، همدان، خراسان، رزف ایزاها، نزوی یاور. بارندگی های استان مرکزی و خراسان جنوبی ادامه دارد.

روز جمعه سامانه بارشی جدید وارد کشور می شود و در نواحی شمال غرب و غرب کشور افزایش ابر، گاهی بارش شدید همراه با رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود. در این روز در نیمه غربی 2 منطقه مرکزی و استان واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز و شنبه و یکشنبه هفته آینده علاوه بر این مناطق در شمال شرق و شرق کشور در ساعات بارانی پیش بینی می شود.

خلیج فارس نیز روز جمعه طوفانی خواهد بود. از بعدازظهر امروز آسمان تهران بتدریج ابری گاهی وزش باد شدید، رعد و برق و رعد و برق خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید