بارش برف در مناطق کوهستانی لرستان/ سامانه جدید بارشی از عصر سه شنبه وارد استان می شود.


ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919756

اکبری با اشاره به بارش برف در مناطق مرتفع و کوهستانی لرستان گفت: سامانه بارشی جدید عصر سه شنبه وارد لرستان می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زینب اکبری در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک در خصوص آخرین وضعیت جوی لرستان در ساعات و روزهای آینده اظهار داشت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه ها و تصاویر جوی دریافتی از ماهواره ها و با توجه به گذر در امواج پایانی. از سامانه بارشی امروز در اکثر نقاط استان بارش پراکنده است.

وی افزود: در مناطق کوهستانی و کوهستانی استان لرستان بارش پراکنده برف و همچنین بارش برف و مه ناشی از آلودگی هوا در گردنه ها پیش بینی می شود.

معاون هواشناسی لرستان گفت: این سامانه بارشی از بعدازظهر امروز به طور کامل جو استان را ترک می کند و برای فردا و تا عصر سه شنبه هوا آرام همراه با ابر و گاهی وزش باد و در صبحگاه مه و آلودگی هوا کاهش می یابد. دید افقی پدیده غالب در لرستان است.

وی گفت: جو استان از بعدازظهر سه شنبه مجدداً تحت تأثیر شرایط ناآرام با بارش پراکنده باران و برف و گاهی وزش باد در برخی نقاط جنوب، شرق و به ویژه جنوب شرق از سه شنبه شب تا ساعات بامداد چهارشنبه خواهد بود. محسوس.

اکبری بیان کرد: از نظر نوسانات دما دمای شبانه در 48 ساعت آینده کاهش محسوسی خواهد داشت لذا توصیه می شود مصرف حامل های انرژی مدیریت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید