ساپینتو به پرتغالی به ما کلمات رکیک گفت!

ساپینتو به پرتغالی به ما کلمات رکیک گفت!

مازیار ربیعی فر مربی تیم فوتبال گل گهر در خصوص صحبت های خسرو حیدری گفت: به عنوان یک مربی باتجربه و فردی که تجربه حضور در فوتبال اروپا را دارم در اولین نکته باید به آقای خسرو حیدری توصیه ای داشته باشم. هیچکس با دانش و صداقت یک مربی رشد نمی کند و رشد نمی کند.

وی به حواشی بازی استقلال و پنالتی جنجالی اشاره کرد و گفت: ما شهامت داشتیم بگوییم پنالتی درست بود و سرمربی ما هم در کنفرانس گفت، اما آیا آنقدر صادق هستند که بگویند در استقلال چه جنایت هایی انجام شد. و بازی های گل گهر در این چند فصل؟به تیم ما که همه کارشناسان و مردم می شناسند.

سرمربی گل گهر خطاب به خسرو حیدری ادامه داد: آقای خسرو حیدری هم صدا و هم تصویر شما هست که بازیکن ما مصدوم شد و بازیکن شما قصد داشت توپ را بزند و شما اجازه ندادید و اینها را نمی دهند. در فوتبال مهم است و هیچ توضیحی برای آن وجود ندارد. نمی توانیم بیاوریم

ربیعی فر درباره رفتار ساپینتو در حاشیه بازی گفت: از همان ابتدای بازی به آقای ساپینتو توهین شد و حتی ناظر به روی نیمکت ما آمد و گفت شما که مربی پرتغالی در تیم دارید، اینها چه معنایی دارد. صحبت های سرمربی استقلال که معنی تقریبی آن را نگفتیم می فهمیم

وی افزود: اگر روزی که به مسئولان هلال احمر شریف در انزلی توهین شد جلوی این فحاشی و رفتار گرفته می شد، شاهد این اتفاقات نبودیم.فکر می کنم فوتبال ایران اسیر سرمایه داری پرتغالی شده است و این افراد مصونیت قوی دارند. در غیر این صورت نمی توان این همه توهین و رفتار زشت را توجیه کرد و بر آن غلبه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید